Das Auto!

Hallo Allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen :)

Mijn naam is Melvin en 28 jaar oud, op dit moment nog in het bezit van een Volkswagen Up! High Edition uit 2012

De tijd is aangebroken om eens voor een Volkswagen te kiezen, na een testrit te hebben gemaakt bij PON Dealer en door hem in Spanje te huren is de keuze gevallen op de POLO, echter niet als standaard model, maar als een sterke 192 PK GTI versie (dan wel met schakel, aangezien het bij een GTI een must isBig Grin)

Volgens de planning is het nog even wachten :(, namelijk 9 november zal als alles meezit de GTI geleverd worden Big Grin

Zie onderstaande spec's:

Bestelde opties en accessoires:

Buitenspiegels inklapbaar Elektrisch inklapbare, verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Getint glas/band in voorruit 65% getint glas achter, zijruiten achter en achterruit 65% lichtabsorberend
Leeslampjes LED-verlichting
Pack Licht & zicht-pakket Regensensor
Automatisch dimmende binnenspiegel
Coming home-functie (verlichting blijft bij aankomst branden)
Leaving-home-functie (verlichting gaat aan bij openen)
Pack Executive Plus Bluetooth / Voicecontrol
Mirror Link
Volkswagen radio-navigatiesysteem 'Discover Media'
SD-kaartlezer (2x) en USB-aansluiting
Telefoonvoorbereiding bluetooth
Diefstalalarm
Twee bekerhouders achter
Middenarmsteun voor incl. opbergvak
Mirror Link
USB-aansluiting geschikt voor Ipod/Iphone
Panoramadak te openen Panorama schuif-/kanteldak
Park Distance Control Park Distance Control
Park Distance Control Achteruitrijcamera
Speciale lak Oryx white pareleffect lak
Velgen in lichtmetaal 17'' Lichtmetalen velgen "Serron" 17'' Lichtmetalen velgen "Serron" (Polo)
Wielophanging Comfort Sport Select
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 TSI GTI 192PK 
Hallo Melvin Welkom, mooie Polo

Vraagje, waarom koop de een nieuwe polo met wachttijd en slapeloze nachten, en dan heb je een 2015 op kenteken als je even wacht 2016 polo op kenteken.

Volgens mij staan er wel polo GTI te koop van 2015 als je zoekt met heel weinig kilometers op de teller, wel direct rijden en voor minder geld en slaap zacht..
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
@Burban,

Uiteraard had ik een 2de handse kunnen nemen of importeren, echter wou ik een auto die nog niet is ingereden door een andere... Er gaat niks boven een splinternieuwe :cool:

Heb ook nog gekeken op bijvoorbeeld autoscout24 echter staan daar bijna tot geen schakelbak te koop als GTI. Had tot volgend jaar kunnen wachten, maar ik was de Up eigenlijk zat Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 TSI GTI 192PK 
@Durban Als je nog even wacht kun je de nieuwe Polo kopen (2017 dacht ik). Dan heb je een nieuwste type! Leef vandaag! Daarnaast, wat nu nieuw is, is morgen al weer oud... ;)

Welkom op het forum @MvB1987 ! Succes met het wachten en alvast veel rijplezier met de GTI! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!