Daniel's redmotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Ik ben sinds maandag de trotse eigenaar van een Polo 6r 1.2 tdi
Dit is mijn 2e Polo en hij bevalt me nou al prima,
Alles wat ik bovenstaand heb ingevuld zijn mijn plannen.
Ik zal proberen het hier zo up to date mogelijk te houden
 
Welkom!
Mooie Polo!
Voor zwarte spiegelkappen zou ik op MP kijken, moet nu een setje te koop staan.
De subwoofer en externe chiptuning (vergeet de Green vervangingsfilter niet) kan ik zeker aanraden!
Voor velgen zou ik ook naar Rial velgen kijken. Mijn nieuwe velgen komen van een rode af en dat stond heel gaaf!
Veel veilige kilometers!
 
Kies je trouwens bewust voor JD?
Er staat er nu één op MP voor €475,- (2e hands).
Zelf rij ik met Ventura en ben daar heel tevreden over. En mijn collega heeft zo'n externe box te koop voor €125,-.
Er is natuurlijk veel discussie over beide merken, maar ik zie ook testen waar beiden ongeveer hetzelfde resultaat geven op de rollerbank en waarbij JD een hogere piek heeft, maar Ventura een mooier midden gebied.
 
Heb nog een setje rial daytonas in de schuur liggen maar dan moet ik hem weer teveel verlagen
Wil dit mooi staan. De eerder genoemde velgen vind ik gewoon mooi staan
Ook zonder extreme verlaging.
Heb geen ervaring met andere merken tuners en JD wel
En hele goeie ervaring mee. Is dat vervangingsf filter noodzakelijk?
Zie hier niet echt de meerwaarde van?
Subwoofer komt er ook zeker in. Word wss een pioneer ts-wx nog wat
Zo'n platte die in de dubbele bodem past.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!