Daniel's :: 2006 Volkswagen Polo 9N3 --> Update!! Grote foto's op P5

achteraan kunnen ze inderdaad niet veel worden gerold, omdat achteraan de kassen geplakt zijn ;)
en als je je velgen enkel vanvoor beetje laat afdraaien zodat je je vering wat minder stug kunt zetten, denk dat dat al heel veel gaat schelen ivm stuiteren ;)
 
Laatst met me broertje foto's gemaakt, Hier 2 foto's van me laatste dingetjes wat ik heb ingebouwd..
Op de ene foto zie je dat ik lampjes in me spiegel heb gemaakt, die gaan tegelijk aan met het binnenlicht..
En op de andere foto zie je dat ik een module heb geplaatst waarbij je grootlicht op 25% brand als dagrijverlichting..



 
Zeer nette 9N3!!

Heb ook nog contact gehad met de verkoper van de KW schroefset maar had ze verkocht voor mijn neus...
Ben wel blij om nou te zien dat het goed terecht is gekomen ;)

Wat is het voor een module dat je grootlicht op 25% 'brand'?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Heey!!

Is alweer een eeuwigheid geleden dat ik hier ben geweest...
Maar heb ondertussen niet stil gezeten, hier een paar foto's van vanmiddag:








Het plan is om hem, nu langzaam te gaan strippen terug naar origineel.
Dit omdat hij volgend jaar plaats moet gaan maken voor een golf 6 gti ed35.
Heb er inmiddels dus
- mistlampen in gezet,
- zwarte nl stickers op de kenteken plaat
- Zelf koplampen gemaakt met lensen
- golf 6 stuur er in gezet.

Laat maar weten wat jullie er van vinden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!