Dakkoffer

Ik gaat binnenkort op vakantie en wil een dakkoffer monteren op de Crosspolo.
Hebben jullie weleens een dakkoffer gemonteerd op de polo? En welke formaat past hierop zonder dat hij aan alle kanten uit steekt.

Ben benieuwd!
 
Ik heb een Thule Touring100. Erg fijn ding en super makkelijk te monteren door het fast-click systeem.
Ook erg fijn is dat deze aan weerszijde geopend kan worden.
Afmetingen: 140x90x40
Ik heb trouwens nog 1 precies dezelfde nieuw in ongeopende doos thuis staan, die een andere eigenaar zoekt.
Bij eventuele interesse stuur me even een berichtje.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,012.3 KB · Weergaven: 51
  • image.jpg
    image.jpg
    912.7 KB · Weergaven: 41
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik heb een Thule Touring100. Erg fijn ding en super makkelijk te monteren door het fast-click systeem.
Ook erg fijn is dat deze aan weerszijde geopend kan worden.
Afmetingen: 140x90x40
Ik heb trouwens nog 1 precies dezelfde nieuw in ongeopende doos thuis staan, die een andere eigenaar zoekt.
Bij eventuele interesse stuur me even een berichtje.

Bij deze een PB tje
 
Thanxs voor de info. Hoe is de ruimte? Is het genoeg om een kinderwegen erin te stoppen? Wat past er zoals in allemaal?
Wij waren op vakantie met onze twee zoontjes (1,5 en 3,5 jaar). We hadden twee campingbedjes mee met matrasjes, een luxe kinderwagen (deels in auto en deels in dakkoffer), plaspostje, wat speelgoed en voor de rest de normale spullen (kleding, eten en drinken) wat je meeneemt voor twee weken Italië.
En het zicht door het achterraam was nog helemaal vrij, dus eigenlijk plek over!
Er gaat echt veel in zo'n box!
 
Wij waren op vakantie met onze twee zoontjes (1,5 en 3,5 jaar). We hadden twee campingbedjes mee met matrasjes, een luxe kinderwagen (deels in auto en deels in dakkoffer), plaspostje, wat speelgoed en voor de rest de normale spullen (kleding, eten en drinken) wat je meeneemt voor twee weken Italië.
En het zicht door het achterraam was nog helemaal vrij, dus eigenlijk plek over!
Er gaat echt veel in zo'n box!

Past een hoop in zie ik alweer.

Wat ik met de cross sowieso mee wil nemen:
3 koffers
Luxe kinderwagen.
Maxi cosi
Wieg
Koelbox
Wat drinken en eten.

Planning is naar turkije door duitsland, oostenrijk, slovenie, kroatie, servie, bulgarije, turkije.

Wordt een lekker rit van 3100km enkel reis buiten wat ik daar gaat rijden.

Zal totaal richting de 12.000km worden.
Ben benieuwd hoe de Cross zich houdt.

Nu maar eerst een box vinden.

Iedereen bedankt voor de info.
Alle info is welkom uiteraard!
 
Wordt zeker een leuke rit hahahahahaha.
Vorige jaar dezelfde rit met een Mk6 GTD gereden. Was een genot. 1x overnachten in oostenrijk daarna doorknallen.
Ik denk dat ik hem 2x p.jaar gaat gebruiken. Kopen is een beter optie.
 
Op veel dakkoffers staat wel een max. Snelheid:)
Alleen een max. gewicht..
Er zit een klem aan de voorzijde en aan één zijde een tweepunts-sluiting. De andere zijde twee scharnieren, dus die deksel gaat geen kant op. Door het snelsluitsysteem zit hij ook muurvast op de dragers.
Tijdens onze rit naar Italië eerst begonnen met 130, dat werd later 140. In Duitsland, bergje af, even inhalen en dan zit je op de 150.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!