Dakdragers en dakkoffers

Beste mede forumlezers,
Zoals iedereen weet komt de vakantietijd er weer aan en komt iedereen ruimte tekort in zijn/haar auto :) (als je met de auto op vakantie ga tenminste)
Ik ben daarom op zoek naar dakdragers en een dakkoffer voor mijn Polo BM. Aangezien ik een auto van de zaak heb wilde ik eigenlijk originele dakdragers van de Volkswagen aanschaffen, mocht er iets niet goed zijn dan kan ik altijd richting de Volkswagen wijzen.
Met betrekking tot de koffer ben ik er nog niet helemaal uit, wellicht zijn er forumleden die reeds een koffer aangeschaft hebben en die mij een zetje in de goede richting kunnen geven wat betreft de aanschaf of informatie.
Misschien zijn er ook wel forumleden die geen of niet originele dakdragers hebben en mij eventueel over de streep kunnen trekken om die te kopen.
Alle info is welkom :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een set van thule gekocht.
Deze passen perfect en zijn snel te monteren en te demonteren.
Voor de veiligheid heb ik wel rubber geplakt in de klemmen die in de deurstijlen haken.
Zo beschadigen ze de lak niet.

Van een collega een oude koffer te leen gekregen waar ca. 6 sporttassen in passen.
Dus kon gemakkelijk een weekje weg met mijn gezinnetje.
 

Bijlagen

  • IMG_1395.jpg
    IMG_1395.jpg
    94.9 KB · Weergaven: 131
ik heb een goedkope carpoint set, ik gebruik de set maar 1 x per jaar, daarvoor voldoet het, ik was iets minder dan 100 eu kwijt incl slotjes.

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture831-knipsel.jpg
 
Bedankt allemaal voor de reacties :)
Ik heb zelf nog het volgende gevonden bij alleskanmee.nl
dakdragers+koffer als set. Ik wil gaan kijken voor de set voor een 5 deurs Polo en dan voor 239 euro :)
 
Als je te veel geld heb dan moet je dat er voor betalen :)

Op marktplaats staan goed dragers voor 79 euro die heb ik zelf ook vorig jaar daar gekocht zijn prima.
Dakkoffer voor 50 euro op marktplaats gekocht.....

Op marktplaats staat regelmatig goede dakkoffers, voor die 2x per jaar hoef ik geen designkoffer.

Bedankt allemaal voor de reacties :)
Ik heb zelf nog het volgende gevonden bij alleskanmee.nl
dakdragers+koffer als set. Ik wil gaan kijken voor de set voor een 5 deurs Polo en dan voor 239 euro :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!