Dak drager + Dakkoffer lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SA_Polo.6r

Bekend lid
200
239
63
Hallo Polo fanaten,

Aankomende zomer ga ik met wat maten richting de Ardennen en Luxemburg onder het noemer van een 'Auto vakantie'. Geweldig leuk idee, allemaal verlaagde auto's op de snelwegen van België. Heb alvast een afspraak gemaakt bij de tandarts om mijn vullingen te laten repareren.

Dat terzijde, ik zou graag wat extra ruimte willen om spullen mee te kunnen nemen voor deze vakantie dus ben eigenlijk opzoek naar een eigenaar van een dak drager + dakkoffer voor een Polo 6R. Ik ben natuurlijk bereid om een mooie vergoeding voor de moeite te geven. Het gaat om 19 Aug t/m 22 Aug 2022. Het kopen van een setje zie ik nog niet zitten, maar voor deze vakantie is het wel een kleine must voor de tenten, ect.

Ligt jou dak drager + dakkoffer dus nutteloos stof te vangen in de garage en ben je bereid om hem een weekendje uit te lenen aan een jongen van 20 die extreem zuinig is op zijn Polo? Laat dan een reactie achter onder dit bericht, dan stuur ik je een PB'tje en spreken we samen een leuke prijs af waar we allebei blij van worden. Ik woon in de omgeving Zwolle, maar ben bereid om een eindje te rijden om alles op te halen!

Mocht er iets beschadigt raken aan jou spullen, gaan we dit gewoon netjes afhandelen en krijg je je geld 100% terug. Maar hier gaan we natuurlijk niet van uit!

Ik zie jullie berichtjes graag tegemoet komen!

- Johan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!