Dagrijverlichting uitschakelen.

hilten zei:
in het instruktie boek staat zekering verwijderen


:lol: En dan heb je geen lichten meer zeker? Voor degene die dagrijverlichting onderaan bij hun mistlichten hebben is het heel simpel, doe de lampjes eruit en gedaan. Voor degenen in de koplamp zoals ik is er voorlopig geen oplossing (toch niet bij mijn weten).
 
Heeft iemand een foto van de dagrijverlichting die in de koplamp zit?

Ik ken namelijk geen dagrijverlichting in de koplamp, alleen de GTI met al die kleine led bolletjes wat een Audi ook heeft.

Ik heb zelf onderaan mijn bumper mistlicht en ernaast mijn dagrijverlichting.

Dus ik ben benieuwd.

Wat ik zelf alleen ken in de koplamp zijn dimlicht, stadslicht, knipperlicht en grootlicht. Welke van deze genoemde lichten blijven dan branden en worden in dit topic dagrijverlichting genoemd?
 
Sjakie zei:
In mij Highline handleiding staat echt dit:

Knipperlicht- en grootlichthendel omlaag drukken en naar u toe trekken en in deze stand vasthouden (rechts knipperen en grootlichtsignaal).

Contact ca. 3 seconden in- en weer uitschakelen.

Heb het echter nog nooit geprobeerd...

als je de hendel naar omlaag trekt knipper je toch links ipv rechts ???
 
Ja, idd brandt het dimlicht als dagrijverlichting in een H7 unit.
Hierbij branden ook de stadslichten (bij mij althans).
Ik dacht misschien het Dimlicht DRL deactiveren (VAGCOM/ locked :? ) en daarnaast een elektronische schakelaar voor aparte LED dagrijverlichting zodat als je de Dimlichten aanzet deze LED DRL automatisch uitschakeld.
Ik heb het idee dat alleen de BM's dagrijverlichting in de voorbumper hebben?
 
BlackPoloBM zei:
Hoe zit het met mensen die een H4 koplamp hebben en hun DRL in hun bumper hebben en die hun H4 koplamp vervangen door een H7.

Waar zit de DRL dan?

Volgens Sjakie dus gewoon in de bumper en Dimlicht bij een vervangend H4 naar H7 gewoon uit.

Maar dan denk ik dan waar het voor goed is de DRL als optie in de voorbumper te kiezen naast datgene dat de Dimlicht niet overbelast wordt IMO.
 
Ik had het zelfde probleem, mijn dag rij verlichting zit in mijn koplamp. Nu ben ik er met enige research achtergekomen welk draadje de h7 lamp inschakelt, deze heb ik uit mijn schakelaar gehaald en nu brand alleen mijn stadslicht nog, als iemand toevallig weet welk draadje dat is hoor ik dat graag.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!