Dagrijverlichting uitschakelen.

hallo allemaal,
even ter kennis geving: ik ben nu al bij 5 dealers geweest om te vrgaen of ze via de vagcom de dagrijverlichting(in de koplampen) uit kunnen schakelen.
helaas kreeg ik 5x te horen dat dit vanuit de fabriek geblokkeerd is,dus dat de dealers dit niet via de vagcom uit kunnen schakelen.
 
Re: dagrij verlichting uitschakelen

beste lezers,ik ben vandaag bij de dealer geweest. door de telefoon zeiden ze dat ze de dagrij verlichting wel uit konden schakelen aan de computer. ik daar heen, kreeg een bakje koffie,en na een half uur kwam de baliemedewerker naar me toe met de mededeling dat ze het niet uit konden schakelen.code was geblokkeerd vanuit fabriek.

de dagrij verlichting is dus niet uit te schakelen! helaas!
 
Al 100x geprobeerd en dat doet helemaal niks.
(behalve wat mensen die raar kijken omdat ik altijd maar mijn lichten doe gaan lol)

Ik heb wel de gewone lichten als dagrijverlichting, dus NIET onderin de bumper.
 
In mijn geval zijn dat mijn gewone lichten die branden. (net zoals snachts dus)
Als ik nu wil ombouwen naar xenon dan branden die altijd van zodra ik begin te rijden.

Op die manier kom ik 3x sneller aan mijn +-3000 branduren.
Zou toch jammer zijn om zulke (toch niet goedkope) kits zo snel te verslijten.
 
En er zijn tog nog problemen met het vervangen van de dagrijverlichting in LEDs.
Omdat de weerstanden te warm worden ofzo.
Dus als ik nou Xenon in mijn koplampen bouw + LEDs in mijn dimlichten dan zijn die mooi wit maar de DRV niet.

Sjakie zei:
Volgens mijn 6r handleiding wel.

Volgens mij is dat dan het knipperlicht naar links, de hendel omlaag. Of ben ik nou gek?
En bedoelen ze dan binnen 3 seconden contact in en uit schakelen of 3 seconden in en 3 seconden uit?
 
  • Leuk
Waarderingen: Yagmurlu40
pas hier wel mee op, heb ergens op een ander forum gezien dat iemand met deze methode heel zn polo ontregeld heeft.. lichtschakelaar op uit gaf ineens dimlicht enz.. zal kijken of ik het terug kan vinden
 
dat 3x knipperlicht thingy werkt alleen pas als je dat aanzet bij Jela of via je dealer...het is een optie ofzo iets...heb ik van Jela begrepen. het staat in de handeiding maar werkt niet zonder deze optie aan te vinken.
 
Blijkbaar is er een verschil.

Je hebt dagrijverlichting in de koplampen of in de onderbumper bij de mistlampen.

Degene die deze in de onderbumper hebben zouden het moeten kunnen deactiveren. Degene die het in de koplampen heeft zoals ik kunnen het niet deactiveren. Ik heb mijn polo nu de 2de dag en wil van die dagrijverlichting vanaf!

Als hierover nieuws is laat maar horen.
 
HaukePBM zei:
En er zijn tog nog problemen met het vervangen van de dagrijverlichting in LEDs.
Omdat de weerstanden te warm worden ofzo.
Dus als ik nou Xenon in mijn koplampen bouw + LEDs in mijn dimlichten dan zijn die mooi wit maar de DRV niet.
Ik gebruik gewoon LED verlichting in mijn DRL, en dat werkt prima! Erg mooi licht, beetje blauwig, net als Xenon inderdaad. En geen gezeik met extra weerstandjes of foutmeldingen op het dashboard.. Gewoon vervangen en werken :)

Heb er ook foto's van geplaatst hier op het forum... Edit: hier dus :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!