Dagrijverlichting storing, lampjes knipperen

Re: Dagrijverlichting storing lampjes knipperen

nu was ik er net even mee bezig, als ik het contact alleen aanzet zonder motor starten, lijken het wel disco ballen als ik de motor start dan gaat links uit en dan weer aan. rechts uit en dan weer aan
 
Even een kickje, ik heb dit nu ook bij mijn rechter dagrijverlichting.
Als ik ga rijden gaat hij knipperen net als een knipperlicht, iemand een idee wat er aan de hand is want dit is wel heel irritant.

Heb trouwens een VCDS kabel maar hij geeft geen storing.
 
nu zat ik net in de auto, en keek ik bij het stoplicht in de bumper van mijn voor ganger
en zag ik dat mijn DRL aan en uit ging eerst links en dan rechts en zo deden ze dat een paar keer, iemand ervaring mee??
Jammer dat ze niet zo blauw zijn, dat zou iedereen voor je aan de kant gaan. ;)

xenonlamp.nl lost het wel goed op als je contact met ze opneemt.
 
Heb ik een tijd geleden ook gehad met lampjes die ik bij xenonlamp.nl had besteld. (9watt led canbus drl BA15s P21W) Bleek dat deze te heet werden. Waarschijnlijk omdat het 9 watt lampjes waren.

Oke ja ik heb ze bij leddel.nl vandaan, deze : BA15S 26 SMD 6-18V LED met met 3de generatie canbus - Leddel de led webshop voor auto huis en tuin

Wat was bij jou de oplossing dan ?
Het gekke was dat de linker LED het opeens niet meer deed, toen een nieuwe gekregen en nu begint de rechter LED te knipperen.

Nu net een storing van de stadslichten die ook niet helemaal goed meer werken, klap erop en hij deed het weer haha daar moeten zoiezo nieuwe in.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!