Dagrijverlichting defect na LED?!

Hey goedendag,

Ik heb een volkswagen polo 1.2 TDI.
ik had het leuke idee om mijn DRL te vervangen voor LED, dus had een setje via wish besteld. waren canbus en werkte prima voor 1.5 week.
Toen gingen ze bijde kapot en heb toen een week of 2 met lampjes kapot gereden.
Dus vandaag dacht ik, vervang ze weer voor het origineel. En ik heb ze vervangen en mijn verbazing: ze werken niet.
Dus ik had gezocht voor een zekeringschema en dat zou dan uit komen op zekering 56. Natuurlijk, mijn auto heeft deze niet. Heb geprobeerd er een in te steken maar er zit gewoon niks.
Kwam door het boekje ook uit op een trucje met richtingaanwijzer, dan groot licht en dan contact aan 4 seconden. en dan hoor je pling. Dus ze zouden weer ingeschakeld moeten zijn maar helaas zag ik niets. heb een paar keer uit en aan geprobeerd maar dit deed helaas niets.
Toen ik ze had vervangen voor led heb ik geen draden o.i.d omgedraaid wat ik hier en daar wel eens lees.
heb ook geprobeerd nieuwe lampjes dr in maar dit deed ook niets. De mistlicht en de rest werkt wel prima alleen allebei de DRL's niet.
Ik ben einderaad en de volkswagen dealer gebeld, en die zeggen dat ze het niet weten en wordt natuurlijk uitgenodigd voor de garage maar ze zij wel dat het waarschijnlijk al 200 euro ging kosten voor dat er uberhaupt al iets was gedaan en dat zie ik niet zo zitten.

Ik hoor het graag! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Vreemd zeg, ik heb het wel gehad met onze UP!
Ik had 1 set over uit mijn Polo want heb LED koplampen geplaatst. Dus die oude bij de UP! Er in en ja werkte goed zag er leuk uit geen storing oid. Maar wanneer je dimlicht aan deed bleven de achterlampen uit?!? Lampjes eruit en oude er in en deden de achterlichten het weer.

Heel vreemd, enige wat ik kan bedenken is dat er misschien per heel veel toeval ook beide halogeen lampjes kapot zijn?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!