Daglicht laten branden MET dimlicht erbij??? Is dat mogelijk?

Hallo,

Is het ook mogelijk om je Dagrijverlichting aan te houden als je je Dimlichten aan zet? De DRL moeten dan wel iets gedimd zijn. Kan dit met de Vagcom ingesteld worden. Lijkt mij erg mooi, is net of je met mistlampen aan rijdt. Meerdere merken rijden al zo rond.

Alvast bedankt.
 
Wat mij de makkelijkste oplossing lijkt, dagrijverlichting uit laten programmeren en zelf de verlichting op 15+ aansluiten.
Kan nooit zo moeilijk zijn en is in mijn ogen de goedkoopste oplossing als je een beetje handig bent.
Mocht het te fel zijn, 10W lampjes er in.
 
Het is idd. Mogelijk
Ik heb het zelf ook gehad.
Alleen raad het je niet aan.
Auto werd gekeurd bij rdw door dat ik plotseling was aangehouden, mijn auto viel op zeiden ze.

Toen had ik mazzel dat er kortsluiting in de dagrijlichten zat.. want ze zeiden als ze t wel deden kreeg ik een fikse boete..
Dat is in de provincie groningen gebeurd dus ga er vanuit dat het bij jullie ook wel zo zou zijn!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!