DAB+ Discover media storing

Hoe moet ik die update, gewoon naar de dealer rijden en vragen? Doen ze dat zomaar?
Ligt eraan wat je nu hebt. Ik heb 876 niet geïnstalleerd op het systeem van mn ouders (T-Roc). 891 staat er nu op bij ze, twijfel of ik het een keer ga doen. Alles werkt prima tot nu toe.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
876 is de laatste versie voor jouw systeem. Jij hebt een Delphi systeem en de oudere versies waren Technisat :)

891 is ouder ondanks het hogere nummer
Ik ben dus up-to-date met mijn versie 0876 (y)
Ook ben ik erachter waarom met regelmaat mijn DAB ontvangst naar FM schakelde (incl een veel harder volume). Ik heb het automatisch omschakelen DAB -FM in de instellingen uitgeschakeld en ben van alle ellende af;).
FCCB4059-C301-4E32-B1FC-41AE71798DAD.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Gaat die dan niet automatisch terug naar DAB blijft de zender altijd op FM?
Ja bij mij bleef de zender dan op FM staan en schakelde niet terug naar DAB. Maar überhaupt bij de minste of geringste storing in DAB ontvangst schakelde het systeem al over naar FM. Nu geen DAB storing sinds ik die optie heb uitgezet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Is DAB + an extra or should it be activated with VCD? I have a Polo AW, from 2018 and I was surprised I didn't see that. The media center is the Discovery with the GPS included.
The executive package includes digital radio (DAB +) and is integrated in Discover Media. That's all I know about it.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!