Mijn polo heeft een aftermarket simpele pioneer radio/cd unit. Deze ga ik vervangen door een Kenwood kdc bt73dab aangezien ik deze nog thuis heb liggen en aan mijn wensen voldoet.
Nu heb ik een DAB dak antenne besteld omdat ik las dat deze het beste signaal gaf maar ik moet hiervoor ook de antenne kabel door de auto heen voeren. Ik vroeg mij af of iemand dat hier al een keer gedaan heeft of weet waar de originele kabel langs loopt of waar ik gewoon het beste de kabel langs kan laten lopen?
En heeft iemand nog handige tips die ik kan gebruiken?
Wat ik zelf wel deed is een stuk electriciteits draad zoals dit:
gebruiken omdat dat stevig is maar toch flexibel, deze kan je bijvoorbeeld boven je dakje langs drukken naar de unit van de binnenverlichting, als je dan je antenne kabel aan de achterkant vast maakt dan trek je zo je kabel over je dakje heen.
Nu heb ik een DAB dak antenne besteld omdat ik las dat deze het beste signaal gaf maar ik moet hiervoor ook de antenne kabel door de auto heen voeren. Ik vroeg mij af of iemand dat hier al een keer gedaan heeft of weet waar de originele kabel langs loopt of waar ik gewoon het beste de kabel langs kan laten lopen?
En heeft iemand nog handige tips die ik kan gebruiken?
Wat ik zelf wel deed is een stuk electriciteits draad zoals dit:

gebruiken omdat dat stevig is maar toch flexibel, deze kan je bijvoorbeeld boven je dakje langs drukken naar de unit van de binnenverlichting, als je dan je antenne kabel aan de achterkant vast maakt dan trek je zo je kabel over je dakje heen.

DAB+ FM Antenne Antennenfuss Adapter für JVC Kenwood Sony Alpine Pioneer Radio | eBay
DAB+ FM Antenne Antennenfuss Adapter für JVC Kenwood Sony Alpine Pioneer Radio | Auto & Motorrad: Teile, Autoteile & Zubehör, Karosserie-, Anbauteile & Zubehör | eBay!
www.ebay.nl

Volkswagen
6R