Voorstellen Daan's Polo AW (1.0 TSI)

Hallo allemaal,

Ik ben over enkele weken de eigenaar van mijn eerste Polo!
Momenteel rijd ik nog een VW Caddy, maar wegens wisselen van werk is deze te groot en overbodig. Daarom was ik op zoek naar wat een wat kleinere, zuinige auto.
Na een korte zoektocht kwam ik deze beauty tegen!

Vooralsnog ben ik niet heel veel spannends van plan, maar ik denk dat ik de audio wil verbeteren met demping in de deuren en misschien de speakers vervangen. Eerst maar eens genieten van de eerste km's ;)

Groeten
Daan
 

Bijlagen

  • 20230309_095113.jpg
    20230309_095113.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 31
  • 20230309_101043.jpg
    20230309_101043.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 95pk 
Welkom, gefeliciteerd! Mooie wagen met een prachtige kleur.
Alvast veel leesplezier en veel veilige km's gewenst! ;):cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: DaaNiuM
Dank jullie allemaal voor het warme welkom.
Het is leuk om hier op dit forum te lezen over aanpassingen en andere dingen die jullie allemaal doen. Ik verheug me op de km's die ik ga maken in de Polo
Helaas moet ik nog even geduld hebben, ik schat nog 2 of 3 weken. Tot die tijd nog even genieten van de laadruimte in de Caddy
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!