D-Lite of DayLine?

Dude36

Nieuw lid
Dag iedereen!

Ben al een tijdje van plan een nieuw setje koplampen aan te schaffen voor mijn polo 9n3 en kwam op de volgende keuze terecht van Dectane.

Link hier.

Iemand hier ervaring mee? Of dit wel degelijk een goeie aankoop zou zijn?

Ook bij het rondzoeken vond ik net dezelfde lichten maar dan van Dayline in plaats van D-Lite, voor maar liefst bijna een 100€ minder. Van waar komt dit grote prijsverschil, en wat is het verschil precies? Vond nergens echt een duidelijk verschil.

Alvast bedankt voor de mogelijke reacties! ^^

De lampen hebben zijn niet echt mijn smaak, vooral met die ingebouwde leds en 'japanse' vormgeving :P

Zijn GTI koplampen geen goed alternatief? Lekker sportieve look maar wel origineel. Ook net weer iets goedkoper en van de originele fabrikant (Hella)
Original VW Hella Polo 9N / 9N3 Scheinwerfer Schwarz GT / GTI CUP Edition NEU | eBay

Dit is wel een goed alternatief, maar vind de GTI koplampen weinig verschillen van de originele koplampen die er al inzitten. En die ingebouwde leds en 'japanese' vormgeving zijn nou precies wel mijn stijl ;)

Daarom dat ik hier even informeer over wat het verschil precies is tussen D-Lite en DayLine en of iemand misschien ervaring heeft met dit soort lampen. Heb al vele verschillende koplampen bekeken en ben nogal vrij overtuigd dat deze het zullen worden, aangezien ze goed bij mijn smaak aansluiten ;)

Toch bedankt voor de reactie!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!