Cupra lip monteren, hoe?

Ik heb geen foto's van de montage, maar het is best makkelijk ;)

Eerst moet je 2 gaten maken in de huidige bumperlip zodat de cupra lip daar in kan vallen. Even goed passen en kijken of het allemaal recht zit! Je kan schilderstape gebruiken om de markering te tekenen. Maak deze gaten niet te groot, anders dan klemt de lip niet goed!

Dan als de gaten eruit zijn, de cupra lip erin klikken en de uiteinden afzagen op de juiste lengte. Zet de cupra lip ook nog vast in de originele lip met een paar parkertjes.

Hoop dat het lukt Big Grin
 
Heb t op zelfde manier gedaan als reddivel.
Maar niet 2 gaten in huidige onderplaat op polo gemaakt.

Heb de pinnetjes die in het midden van lip zitten schuin afgezaagd. Dan blijft er nog net genoeg plastic over om parker in te boren.

lip wel ff inkorten.
Auto op 2 krikjes zetten, kon ik er prima bij. Wel verstandig om met 2 man te doen. Ivm het vormen van de huidige ronding.

Good luck!! :cool:
 
Ik heb de manier van xander gedaan.
Op de brug op t werk is wel t makkelijkste,
maar hooge stoeprand oid zodat jezelf en je schroefmachien er onder kan is wel makkelijk.

Midden van de lip afgetekent en met n Stanley mes de middelste click uitsparingen i de originele onderbumper uitgesneden.
vervolgens de parkers erin draaien.
daarna pas afzagen.

Je zal niet de eerste zijn die de lip te kort afzaagt.
De bolling van de bumper komt namelijk net niet helemaal overeen.
en als je de schroeven erin draait zal de lip iets krullen door de originele klik bevestiging niet vlak is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!