Voorstellen CTML59 - Polo 6 AW 1.0 TSI Limestone grey

AC5B62C2-EDA7-4FA0-9DAA-1830B13CFA69.jpegOeps FFA en Sal, ik hoop niet dat ik nu strafpunten krijg.
In mijn welkomstmail stond idd iets over voorstellen, niet meer aan gedacht en zag nu pas na zoeken de “voorstel” button. Komt ie….

Ik ben Kees, bijna 63 jaar, woon in de Haarlemmermeer. Dit is mijn eerste Volkswagen. Ik rij dagelijks in een VAG product met DSG, heerlijke auto’s.
Dus mijn volgende auto moest gewoon een VW, Seat of Skoda zijn. Het is deze week de Polo geworden. Nog druk bezig om alle opties en mogelijkheden te ontdekken. Ik verbaas me wel over de verscheidenheid in optiepakketten. Zo heb ik bv geen regensensor maar wel een kantelende rechterbuitenspiegel voor makkelijker inparkeren , heel apart.
Mijn vorige auto was een Twingo II, prima ding hoor maar wat een verschil, alleen het rijgeluid al.
Blij met de Polo.

Groet
Kees ⚜️
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6 AW  1.0 TSI. 95 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!