Cruisecontrol op de 6R

Sinds vandaag mijn Polo binnen. Ben er erg blij mee! Heb alleen genoegen genomen met 1 ding. Namelijk dat er geen cruisecontrol op zit. Nu heb ik van te voren op de internets een beetje rondgekeken.
- inbouwen CC kan in alle gevallen
- is een stuk goedkoper als je boortcomputer de mogelijkheid al heeft

Je kunt hendeltje + kabel + inbouwen voor 150~200 euro laten doen zag ik. Voorwaarde is dus dat je boortcomputer het kan. Heb ook bij de garage gevraagd. Kan je boortcomputer het niet dan kost het een euro of 600 hebben ze mij verteld.

Nu de grote vraag; hoe weet je welke boortcomputer het kan en welke niet? Is er een lijst met types? Kan je het aan de boortcomputer zelf zien? De 600 euro moet ik namelijk over nadenken, de kleine 200 euro niet.

Heb de 6R trendline uit 2012.
 
op zich zou dat wel te zien zijn met vcds. Als er een bitje in staat wat iets met cruisecontrol te maken heeft, is de kans groot dat het prima in te bouwen is.
Ikzelf zou zo niet weten waar ik moet zoeken oid.
 
VW  6R  1.2TDI 
Als de onderdeelnr. van je module 6R0 937 087, 6R0 937 088 of 6R0 937 089 is, werkt cruisecontrol wel volgens deze site.

Als je module 6R0 937 084, 6R0 937 085 of 6R0 937 086 is, werkt cruisecontrol niet volgens deze site.
 
Vraagje van een maat van mij tussendoor :$

Of dit ook mogelijk is bij een Kia Rio van Dec-'11

Zoja waar is dat bedrijfje Akropolis ?!

Durf ik niet te zeggen of dat kan. Bedrijfje weet ik ook niet eigenlijk. Hij had het over friesland.

Balen! Hier dus een 086 boordcomputer.

Iemand een idee wat de gevolgen zijn, waar rekening mee moet worden gehouden en wat de risico's zijn van het wisselen van boordcomputer?

Waar zie je zo snel dat nummer? Module er uit halen? Of vagcom kabel?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!