cruise control

Dit wordt mijn 2de auto die ik bij hun laat doen. Ik moet zelf 195 betalen. Komt het omdat ik een boordcomputer heb?

kan aan zoveel liggen,
nieuwer type,
ouder type.
maar zoals je zegt zal het wel door boordcomputer komen.
zijn tog wat meer knopjes op het hendeltje en dan vind ik 20eu meer nieteens zo gek.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ze klussen zwart bij.. BTW dat kennen zij niet hoor. Ik heb in ieder geval nooit een factuur gezien. Heb mijn auto gedaan, mijn neef heeft het laten doen en nog 2 andere vrienden. Nooit een factuur gezien hoor? Maar als ik zelf de hendel wil bestellen dan is het bedrag nog steeds hetzelfde. Met boordcomputer of zonder. Ik zal het hem dinsdag gewoon vragen. Waarom iemand in september 175 heeft betaald en ik nu opeens 195.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Hij is ingebouwd en werkt heerlijk.

MODBREAK
Zou je onze zuiderburen niet willen beledigen, wij zijn zeer content met hun aanwezigheid hier.
/MODBREAK
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Duurde lang voordat ik reactie had, maar toen ik een reactie had kon ik binnen 2 dagen geholpen worden. Het inbouwen leek kinderspel voor de mannen, in een half uur hadden ze het ingebouwd en alleen originele onderdelen gebruikt. Niks dan lof over de mannen.
 
Ze klussen zwart bij.. BTW dat kennen zij niet hoor. Ik heb in ieder geval nooit een factuur gezien. Heb mijn auto gedaan, mijn neef heeft het laten doen en nog 2 andere vrienden. Nooit een factuur gezien hoor? Maar als ik zelf de hendel wil bestellen dan is het bedrag nog steeds hetzelfde. Met boordcomputer of zonder. Ik zal het hem dinsdag gewoon vragen. Waarom iemand in september 175 heeft betaald en ik nu opeens 195.

En...heb je nu ook gevraagd waarom het € 20,= duurder was bij jou?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!