Cruise Control werkt niet

Hallo!

Mijn eerste bericht op dit forum Big Grin dus hallo allemaal!

Ik heb vorige week mijn zwarte Polo 9N 1.4 16v volgens RDW "Sportline" 4/5deurs maar heeft toch echt 3 deuren :shock: opgehaald, hmmz zal wel goed zijn.

Maar goed, mijn vraag is nu als ik mijn CC wil inschakelen dan werkt dit niet maar als ik mijn grootlicht aanzet dan gaat de CC wel aan :? dus ik denk dat de hendel kapot is of dat er een draad niet goed contact maakt.

Op Kufatec kan ik wel een nieuwe hendel bestellen alleen misschien is het makkelijk om de hendel open te schroeven en de draad vast te solderen.

Wat raden jullie mij aan?

Heb al op het forum rondgekeken maar kon niet echt de oplossing vinden. Auto is al wel voorzien van CC dus niet achteraf ingebouwd.
 
Excuus voor het zaaien van verwarring :oops: het stond niet op de RDW website maar op mijn autoverzekeringswebsite. Grrrr,.. het begon toch lichtelijk nat te worden onder me oksels! pff, verzekering gelijk ff gebeld en die zeiden dat het geen probleem was. Morgen toch RDW ff bellen voor de zekerheid, heb auto ook bij andere verzekeringmaatschappij verzekerd gehad alleen die melden ook dat het een 4/5 deurs is.
Het rare eraan is dat bij autoweek.nl wel alles goed staat...
 
Aangaande de CC hendeltjes: Gewoon nieuwe bestellen bij Kufatec, je krijgt ze niet open zonder iets te breken. Inbouwen is een eitje als je eenmaar door hebt hoe je je stuur los kan halen :)
 
Fludizz zei:
Aangaande de CC hendeltjes: Gewoon nieuwe bestellen bij Kufatec, je krijgt ze niet open zonder iets te breken. Inbouwen is een eitje als je eenmaar door hebt hoe je je stuur los kan halen :)

Ok dan! iemand een kleine handleiding voor het los halen van je stuur? Ik heb al wel iets gezien van een duitse website waar ze de CC aan het inbouwen waren maar heeft iemand nog een andere site of handleiding?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!