Cruise Control in (laten) bouwen

Hallo,

Graag zou ik CC op mijn polo willen. Heb vandaag geinformeerd bij de dealer en er blijkt geen
voorbereiding te liggen. Auto heeft ook geen boordcomputer (weet niet of dit een verschil maakt
voor het aansluiten).

Iemand hier ervaring mee om zelf te doen of iemand die me een goed adresje kan aanbevelen
met prijs info?

Mvg,

Thomas
 
Ik heb toen voor mijn golf 5 cruise control laten inbouwen voor 175 euro inclusief materiaal.
VAG parts in Halsteren.
Geen idee of er veel verschil is qua standaard bekabeling bij een polo aangezien in mijn eerste auto (9n) standaard al cruise control zat.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Omdat ik een Optive uitvoering heb ligt er niks aan voorbereiding voor de cc dus hebben nog aardig wat draden moeten trekken.
Vandaar dat het wat duurder was. Je kan bij de dealer gewoon opvragen of de bedrading er wel of niet ligt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!