Voorstellen CrossPoloOrange

Goedemiddag,

Even voostellen, mijn naam is Jesper en sinds gisteren hebben we een Cross Polo 6r 1.6 tdi van 2012.

Auto zit en rijdt erg fijn en uiteraard al druk bezig om uit te zoeken hoe alles werkt. Ik had daarom meteen ook al 2 vragen:

- Er zit een CDR 310 radio in en hoewel in het menu bluetooth te selecteren is en er ook een "telefoon" knopje op het stuur zit lukt het niet om een telefoon te koppelen. Kan het zijn dat er geen bluetooth module in zit?
- Is het mogelijk om de taal in het menu aan te passen naar Nederlands ipv Duits of kan dit alleen door 'm aan de computer te hangen?

Alvast dank voor de reacties!

Vr gr Jesper
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Welkom Jesper, leuk weer een CrossPolo erbij....
antwoord (of een poging daartoe)
-bij deze generatie zit de bluetooth module vaak in een soort telefoonhouder naast de radio, klein kasje met twee? knoppen er op. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, mijne heeft een RNS315 met BT ingebouwd.
-welk menu bedoel je precies ? standaard boordcomputer geeft nl alleen getallen, geen tekst, als je het menu van de radio bedoelt weet ik het niet.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Welkom Jesper, leuk weer een CrossPolo erbij....
antwoord (of een poging daartoe)
-bij deze generatie zit de bluetooth module vaak in een soort telefoonhouder naast de radio, klein kasje met twee? knoppen er op. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, mijne heeft een RNS315 met BT ingebouwd.
-welk menu bedoel je precies ? standaard boordcomputer geeft nl alleen getallen, geen tekst, als je het menu van de radio bedoelt weet ik het niet.
Bedankt voor de reactie! Ik zal eens kijken of ik de module kan vinden. Wbt het menu bedoel ik eigenlijk dat wanneer bijvoorbeeld de parkeersensoren aangaan dat er in het scherm van de radio iets in het Duits staat. Op zich niet heel storend, maar als het in NL kan is dat wel mooier.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Welkom Jesper!
Is het niet zo dat dat telefoon knopje eigenlijk alleen maar een mute knop is? Druk hem eens in als je radio aanstaat; als het geluid dan wegvalt, weet je genoeg...
Ik heb een RNS310 en daar zit op het apparaat (dus niet op t stuur) zo'n phone knop en dat is niks meer dan een mute knop, vandaar mijn gedachtengang...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Welkom Jesper
Ik kon er bij mij wel Engels van maken, Nederlands pakte ie op een of andere manier niet. Maar iig beter dan Duits :tearsofjoy:
Bedankt voor de reactie! Ik zal eens kijken of ik de module kan vinden. Wbt het menu bedoel ik eigenlijk dat wanneer bijvoorbeeld de parkeersensoren aangaan dat er in het scherm van de radio iets in het Duits staat. Op zich niet heel storend, maar als het in NL kan is dat wel mooier.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!