Voorstellen CrossPoloOrange

Goedemiddag,

Even voostellen, mijn naam is Jesper en sinds gisteren hebben we een Cross Polo 6r 1.6 tdi van 2012.

Auto zit en rijdt erg fijn en uiteraard al druk bezig om uit te zoeken hoe alles werkt. Ik had daarom meteen ook al 2 vragen:

- Er zit een CDR 310 radio in en hoewel in het menu bluetooth te selecteren is en er ook een "telefoon" knopje op het stuur zit lukt het niet om een telefoon te koppelen. Kan het zijn dat er geen bluetooth module in zit?
- Is het mogelijk om de taal in het menu aan te passen naar Nederlands ipv Duits of kan dit alleen door 'm aan de computer te hangen?

Alvast dank voor de reacties!

Vr gr Jesper
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Welkom Jesper, leuk weer een CrossPolo erbij....
antwoord (of een poging daartoe)
-bij deze generatie zit de bluetooth module vaak in een soort telefoonhouder naast de radio, klein kasje met twee? knoppen er op. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, mijne heeft een RNS315 met BT ingebouwd.
-welk menu bedoel je precies ? standaard boordcomputer geeft nl alleen getallen, geen tekst, als je het menu van de radio bedoelt weet ik het niet.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Welkom Jesper, leuk weer een CrossPolo erbij....
antwoord (of een poging daartoe)
-bij deze generatie zit de bluetooth module vaak in een soort telefoonhouder naast de radio, klein kasje met twee? knoppen er op. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, mijne heeft een RNS315 met BT ingebouwd.
-welk menu bedoel je precies ? standaard boordcomputer geeft nl alleen getallen, geen tekst, als je het menu van de radio bedoelt weet ik het niet.
Bedankt voor de reactie! Ik zal eens kijken of ik de module kan vinden. Wbt het menu bedoel ik eigenlijk dat wanneer bijvoorbeeld de parkeersensoren aangaan dat er in het scherm van de radio iets in het Duits staat. Op zich niet heel storend, maar als het in NL kan is dat wel mooier.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6 TDI 90pk