Cross polo 1.6 identificatie sticker

Hoi forumers, ik ben ben op zoek naar iemand met het zelfde type polo als die van mij. Die even een fototje wil maken van de ID sticker. Helaas heb ik die niet meer in de kofferbak en ook niet in het boekje.
Die sticker is handig voor het bestellen van onderdelen.
dus als je een cross polo heb van laat 2008 in 1.6 dan zou ik het bijzonder op prijs stellen.
 

Bijlagen

  • 06CF6BF4-A7C0-4FAD-AEA3-FC110B60186A.jpeg
    06CF6BF4-A7C0-4FAD-AEA3-FC110B60186A.jpeg
    5.7 MB · Weergaven: 12
Volkswagen  Cross polo 9n3  1.6 16v lpg G3 
Voor onderdelen bestellen heb je toch alleen een chassisnummer of kenteken nodig? Chassisnummer kan je via de RDW opzoeken of in je raam.
Voor automodellen van de VAG-groep hanteren een andere benadering van reserveonderdelen en maakt gebruik van zogenaamde PR-nummers.
Het systeem van de zogenaamde primaire nummers of primaire uitrustingsnummers (kortweg PR-nummers) bestaat sinds 1999. Volgens de VAG-groep was de invoering van het nieuwe codeersysteem nodig om “controlegerelateerde redenen” en om een “duidelijke identificatie van het remsysteem van een voertuig” mogelijk te maken. In tegenstelling tot het eerder gebruikte bestelsysteem met chassisnummer of voertuigtype en bouwjaar, heeft het nieuwe systeem een doorslaggevend voordeel vergeleken met het 17-cijferige chassisnummer.
De korte codes, bestaande uit drie cijfers en letters zoals “1AJ” of “S98”, geven in één oogopslag informatie over alle onderdelen die in de Audi, Seat of Volkswagen zijn geïnstalleerd.
Nu weet je waar die sticker voor is in je kofferbak.
 

Bijlagen

  • Build-Sticker.jpg
    Build-Sticker.jpg
    164.3 KB · Weergaven: 5
Volkswagen  Cross polo 9n3  1.6 16v lpg G3 
Voor automodellen van de VAG-groep hanteren een andere benadering van reserveonderdelen en maakt gebruik van zogenaamde PR-nummers.
Het systeem van de zogenaamde primaire nummers of primaire uitrustingsnummers (kortweg PR-nummers) bestaat sinds 1999. Volgens de VAG-groep was de invoering van het nieuwe codeersysteem nodig om “controlegerelateerde redenen” en om een “duidelijke identificatie van het remsysteem van een voertuig” mogelijk te maken. In tegenstelling tot het eerder gebruikte bestelsysteem met chassisnummer of voertuigtype en bouwjaar, heeft het nieuwe systeem een doorslaggevend voordeel vergeleken met het 17-cijferige chassisnummer.
De korte codes, bestaande uit drie cijfers en letters zoals “1AJ” of “S98”, geven in één oogopslag informatie over alle onderdelen die in de Audi, Seat of Volkswagen zijn geïnstalleerd.
Nu weet je waar die sticker voor is in je kofferbak.
En zo ben je dus nooit te oud om iets te leren :mrgreen:
 
Geen Import, ook klopt de km stand NAP.
De hij is van de ene garage aan de ander verkocht en ergens daar is het boekje en reserve sleutel zoek geraakt.
Volgens de vorige eigenaar heeft hij alles netjes bij de auto geleverd.
De sticker in de achterbak is alleen nog te herkennen maar niet leesbaar, waarschijnlijk is bij het inbouwen van de lpg tank deze er een paar keer overheen geschoven.
Ik heb de auto zo gekocht.
 
Volkswagen  Cross polo 9n3  1.6 16v lpg G3 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!