Criminelen en VW Polo's

Als je toppen verkoopt dan ga je voor de polo 1.2 tdi want dan kun je die ‘dissa’ (diesel) tanken en door het hele land verkopen

Als je een runner bent pak je een gti zodat je snel kunt leveren.

Ik spreek niet uit ervaring
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Wat is er toch met die criminelen? Het valt mij echt op hoe vaak er een VW Polo in het spel is.

Veel van in omloop, valt minder op. Tenzij een dik aangeklede polo rijdt. Vraag aan een willekeurig persoon wanneer er een misdrijf is gebeurt in wat voor auto de verdachte reed. 9 van 10 zullen zeggen een grijze Golf.....euhhh of was het nou een Polo? Of ze weten het helemaal niet.
 
  • Haha
Waarderingen: Jan de Bandeman
Nee. Laatst las ik een bericht op Facebook in de community waar ik woon dat er "een golf 7 r line" met zijn lampen aan stond op de parkeerplaats. Hehe. Was het maar een golf 7 r line. Hahaha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Helpt niet, schrikt wel af:)

Bij volvo heb je de optie om dikkere zijruiten te nemen, deze kan je niet inslaan.
Maar als ze de tijd hebben, gaan ze zolang door tot de ruit uit de deur ligt.
Trekken gewoon de hele deur eruit hoor en als ze m echt willen laaien ze hem in
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!