Cpt.Iglo :: 2006 Volkswagen Polo

Bedankt! En wat een snelle reactie! ;)

Los van een aantal kleine plannen zoals een Kamei frontmask, een middenarmsteun en bekerhouders, ben ik eigenlijk niet veel van plan. Ik vind de auto nu al erg mooi en ik houd niet zo van verlagen etc. Ideeën zijn echter altijd welkom natuurlijk!
 
Bedankt, komt vast wel goed. Onze auto's lijken inderdaad erg veel op elkaar, ik zag dat je ook hetzelfde interieur hebt als ik! ;)

Ik heb ook direct een vraagje betreffende de Kamei frontmask. Ik wil deze binnenkort graag bestellen, maar hoe gaat de montage in z'n werk? Ik hoorde dat het een soort van folie is, maar hoe krijg je dit er strak op? En zijn er ook kant-en-klare chromen strips te krijgen voor het onderste gedeelte van de bumper?
 
Bedankt voor de tip! 100 dollar voor een grill vind ik echter iets teveel van het goede, en dan hebben we het nog niet over de verzendkosten.. Het moet wel leuk blijven. Stick Out Tongue Ik denk ik het voorlopig gewoon ga houden op de plannen voor de frontmask, ik heb er al eentje gezien voor 42,50 inclusief verzending vanuit Duitsland.

Verder nog een vraagje betreffende een armsteun; welke kleur zouden jullie hiervoor aanraden? Originele armsteunen zijn er voor zover ik weet alleen te krijgen in het zwart en grijs, terwijl de kleur van mijn bekleding daar meer tussenin zit. Ik heb het volgende interieur:

m1cyix1bkvnm_800.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Armsteun is inmiddels besteld, het is de zwarte geworden.

Afgelopen week heb ik de Polo nog mee gehad met een ritje door Duitsland. Ik ben er echt verbaasd over hoe lekker de auto door trekt tot 180km/h, en dat deze ook daarna nog over heeft. Het valt me op dat grotere en nieuwere auto's vaak moeite hebben om me bij de houden bij tussensprints. Qua top zijn ze uiteindelijk wel weer sneller natuurlijk, want de Polo heb ik niet verder gekregen dan 202km/h op de teller.
 
Laag gewicht en veel koppel!
Jep! Maar ook een heel verschil met mijn vorige Golf IV 1.9 TDI. De 'oude' 1.9 TDI zijn in tussentijd blijkbaar nog aardig doorontwikkeld. :) Wat mij ook opvalt is het lage toerental; bij 140 maakt hij 2800 toeren in de 5e versnelling. :) Al met al nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf van de Polo!

Hoe zit dat trouwens met jouw 1.4 TDI? Ik heb deze ook overwogen, maar ik hoorde dat ze nogal rumoerig en niet zo zuinig zijn als wordt beloofd. Is dat ook jouw ervaring?
 
Bedankt!

Mja, voor wat betreft of het een sportline is, begin ik nu ook over te twijfelen. Vaak als ik ergens mijn kenteken invoer, dan wordt erbij vermeld dat het om een sportline gaat. Maar wat betreft interieur lijkt het inderdaad eerder een ander model..

Mooie Polo heb je trouwens! Zo'n chromen grilletje staat ze altijd goed vind ik. ;)
 
Hey dat probleem heb ik ook met mijn armsteun want ik heb de zelfde bekleding als jou. De midden console is grijs en de bekleding is eigenlijk meer zwart. Maar ik denk dat je dan beter de grijze variant kan pakken omdat dat goed bij de console past en dat kleur verschil ook het beste ziet omdat de panelen aan elkaar grenzen.
Ik wil wel graag weten hoe jullie er over denken en of er mensen zijn die het zelfde probleem hadden of nog steeds hebben.

Cpt.Iglo

Die auto van jou is volgens mij een trendline. Mijn bekleding is namelijk het zelfde bij mijn reservewiel zit een aflever stikker en daar staat op dat het een trendline is. Als ik mijn kenteken ergens invoer komt er ook altijd sportline te staan maar hij heeft de opties van een sportline niet.



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey dat probleem heb ik ook met mijn armsteun want ik heb de zelfde bekleding als jou. De midden console is grijs en de bekleding is eigenlijk meer zwart. Maar ik denk dat je dan beter de grijze variant kan pakken omdat dat goed bij de console past en dat kleur verschil ook het beste ziet omdat de panelen aan elkaar grenzen.
Ik wil wel graag weten hoe jullie er over denken en of er mensen zijn die het zelfde probleem hadden of nog steeds hebben.

Cpt.Iglo

Die auto van jou is volgens mij een trendline. Mijn bekleding is namelijk het zelfde bij mijn reservewiel zit een aflever stikker en daar staat op dat het een trendline is. Als ik mijn kenteken ergens invoer komt er ook altijd sportline te staan maar hij heeft de opties van een sportline niet.




Als je donkerdergrijs/antraciet kleur plastic onderdelen hebt kan je beter een zwarte bestellen. Het grijs wat ze leveren op die armsteunen is namelijk echt muisgruis, meer als een straaljager zeg maar. Dat staat totaal niet met het donkere grijs van het middenconsole. Kan je beter de zwarte versie nemen ;)!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!