Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jep! Maar ook een heel verschil met mijn vorige Golf IV 1.9 TDI. De 'oude' 1.9 TDI zijn in tussentijd blijkbaar nog aardig doorontwikkeld.Laag gewicht en veel koppel!
Hey dat probleem heb ik ook met mijn armsteun want ik heb de zelfde bekleding als jou. De midden console is grijs en de bekleding is eigenlijk meer zwart. Maar ik denk dat je dan beter de grijze variant kan pakken omdat dat goed bij de console past en dat kleur verschil ook het beste ziet omdat de panelen aan elkaar grenzen.
Ik wil wel graag weten hoe jullie er over denken en of er mensen zijn die het zelfde probleem hadden of nog steeds hebben.
Cpt.Iglo
Die auto van jou is volgens mij een trendline. Mijn bekleding is namelijk het zelfde bij mijn reservewiel zit een aflever stikker en daar staat op dat het een trendline is. Als ik mijn kenteken ergens invoer komt er ook altijd sportline te staan maar hij heeft de opties van een sportline niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.