Cornholio Highline R-line :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Re: Nieuw op forum R-line besteld

Vandaag telefoon van garage, mijn polo is aangekomen!! Zo maar eventjes een maand te vroeg :) Even snel gaan kijken, ziet er goed uit. Was nog half ingepakt dus nog geen foto kunnen nemen. Morgen naar verzekering, nieuwe nummerplaten aanvragen en dan aftellen naar dinsdagavond 17u, dan staat hij klaar in garage. Foto's volgen nog.
 
Damn! dat is nog eens een mooi wagentje! Big Grin
Al moet ik zeggen dat de standaard vering niet bepaald complimenteus is voor de rest van de auto, de achterkant staat een beetje jammerlijk hoog :lol:
Maar als je dat weg denkt is 't echt een gave bak! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Toch vind ik dit tot nu toe de mooiste uitvoering! idd jmmr 16 inch inclusief de verhoging achter. neus is prachtig!

btw nog gefeliciteerd!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
korte update: Hebben onze polo nu iets meer dan een maand, 1200 km gereden en zijn super tevreden. Tot dusver geen problemen. Mijn firmawagen is een opel astra van 1 jaar oud maar polo is veeeel stiller en alles voelt gewoon kwaliteitsvol aan. Voldoet volledig aan de verwachtingen.
Ook van de vw dealer (garage thuy in Deurne bij Antwerpen) zijn we tot dusver zeer tevreden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!