Cornholio Highline R-line :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Laat ik me ff voorstellen. Cornholio, 36 jaar uit Antwerpen.
Gisteren na lang twijfelen uiteindelijk een polo 1.4 (85pk) besteld. In Belgie is de 1.2tsi met 90pk niet verkrijgbaar en het prijsverschil met de 1.2tsi 105pk vond ik te groot. Bovendien zal mijn vrouw meestal met deze wagen rijden.
We wilden beiden een polo 6r, zij mocht de kleur kiezen, ik de opties;

Dit wordt hem dan:

Polo Reflexzilveren 1.4 highline met R-line exterieur pack (Mallory 7jx16 met banden 215/45 R16,kentekenverlichting led, verchroomde uitlaat, radiatorrooster R-line, mistlampen, drempelverbreders en r-line voor-en achterbumper).

Andere opties die ik heb aangevinkt zijn pack business @ cool & sound RNS310. Hier in zit metaalkleur, regensensor, snelheidsregelaar, Parking System, interface mp3/usb, climatronic navigatiesysteem RNS310 en auto dimmende binnenspiegel;

Om af te sluiten nog sportvering, multif. stuur, verdonkerde ruiten, alarm.

Na lang twijfelen uiteindelijk ook nog bi-xenon met drl aangevinkt.

Al bij al redelijk complete wagen denk ik.

Laat het lange wachten beginnen... (verwachte levering eind febr.-begin maart)

Greetz,

Cornholio
 
Re: Nieuw op forum R-line besteld

Laat ik me ff voorstellen. Cornholio, 36 jaar uit Antwerpen.
Gisteren na lang twijfelen uiteindelijk een polo 1.4 (85pk) besteld. In Belgie is de 1.2tsi met 90pk niet verkrijgbaar en het prijsverschil met de 1.2tsi 105pk vond ik te groot. Bovendien zal mijn vrouw meestal met deze wagen rijden.
We wilden beiden een polo 6r, zij mocht de kleur kiezen, ik de opties;

Dit wordt hem dan:

Polo Reflexzilveren 1.4 highline met R-line exterieur pack (Mallory 7jx16 met banden 215/45 R16,kentekenverlichting led, verchroomde uitlaat, radiatorrooster R-line, mistlampen, drempelverbreders en r-line voor-en achterbumper).

Andere opties die ik heb aangevinkt zijn pack business @ cool & sound RNS310. Hier in zit metaalkleur, regensensor, snelheidsregelaar, Parking System, interface mp3/usb, climatronic navigatiesysteem RNS310 en auto dimmende binnenspiegel;

Om af te sluiten nog sportvering, multif. stuur, verdonkerde ruiten, alarm.

Na lang twijfelen uiteindelijk ook nog bi-xenon met drl aangevinkt.

Al bij al redelijk complete wagen denk ik.

Laat het lange wachten beginnen... (verwachte levering eind febr.-begin maart)

angezien we tegen de zomer een baby verwachten is het een 5 deurs geworden :)

R-line interieur heb ik niet genomen, zijwangen R-line sportzetels zijn in het wit en dat vond ik niet zo mooi. Highline interieur vind ik persoonlijk mooier. Enkel spijtig dat ik nu ook geen zwarte dakhemel heb maar ja, je kan niet alles hebben hé.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Nieuw op forum R-line besteld

Welkom ;)

Mooie Polo heb je besteld. En een zwarte GTI hemel is goed achteraf in te bouwen.

Kijk even bij het onderdelen gespot topic want daar staat er een te koop ;)
 
Re: Nieuw op forum R-line besteld

Vandaag telefoon van dealer gehad. Levering met twee weken vertraagd :( Hopen dat het hierbij blijft. In afwachting even op duitse configurator gecheckt hoe mijn wagen eruit zal zien.
Hieronder enkele plaatjes.

[resize=600:3l9tbr53]http://img708.imageshack.us/img708/6171/polorlinesilverfront.png[/resize:3l9tbr53]

[resize=600:3l9tbr53]http://img515.imageshack.us/img515/2572/polorlinesilverback.png[/resize:3l9tbr53]
 
Re: Nieuw op forum R-line besteld

Dit weekend eerste accesoires reeds besteld. Heb geen r-line interieur besteld omdat ik pianoblack op middenconsole niet zo mooi vind (niet proper te houden), ook de kleur van de sportzetels vond ik niet zo mooi. Hierdoor heb ik dus ook geen r-line instaplijsten en geen r-line pedalen. Heb deze dus maar besteld bij dealer samen met een navilock (schrik gekregen na lezen berichten op forum over diefstal rns310). Pedalen is geen probleem, voor instaplijsten met r-line logo moest dealer zich nog informeren. Kan volgens mij geen probleem geven om deze na te bestellen. Iemand deze reeds besteld?
 
Re: Nieuw op forum R-line besteld

Nog een dikke maand is inderdaad niet zo lang. Vorig weekend de oude auto van mijn vrouw verkocht (peugeot 206cc), moeten het dus tot dan met mijn firmawagen doen (opel astra break). Zal toch blij zijn als we terug 2 auto's hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!