concurrent polo bm

Breedte hangt van het gewicht af natuurlijk, met smalle banden drukt de auto de banden harder op het wegdek dus meer wrijving(daarom winterbanden altijd smal).. met bredere banden word het gewicht over een groter oppervlak verdeeld wat minder wrijving zou geven, maar hoe breder de band hoe meer rolweerstand, je moet dus een compromis sluiten.
 
De link is niet te openen, maar over concurrenten gesproken, mijn zoon kocht later dan ik de Polo, een Ibiza ST ecomotive?? een auto met veel opties en mogelijkheden. Op het moment dat ik de Polo kocht was de Ibiza ecomotive er nog niet, anders had ik het nog niet geweten. Deze auto geeft uiteindelijk meer auto voor minder geld!!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Allemaal leuk die auto's, vooral de mito had ik een leuk alternatief gevonden! Wat je echter niet moet vergeten is dat deze auto's veeeel dichter op de co2 grens zitten dan de polo! De polo zit op 89gram en bijna alle concurentie zit tegen de 95gram grens aan..

Mocht de overheid besluiten de grens omlaag te gooien naar bijvoorbeeld 90gram, zit de polo nog steeds goed. De meeste concurentie daarentegen valt dan af Big Grin

Tis maar een voorbeeld, maar het lijkt me best aannemelijk! En daarbij blijft de polo toch wel kwaliteit uitstralen, waar de concurentie nog wel eens een steekje laat vallen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!