Composition touch verschillende uitgang vermogen ?

In mijn polo heb ik een composition touch systeem zitten. Niet super spannend systeem maar wel met een beeldschermpje.
Ik wilde graag speakers in de achter deuren zetten maar had gezien dat dit systeem maar 2 x 20 Watt als uitgang heeft. (Dit stond op de volkswagen site)radio polo vw.JPG
Dus de actie om 2 extra speakers te monteren inmiddels gestaakt, omdat het mij niet echt zinvol leek.
Nu zat ik even op ebay te kijken, maar daar zag ik dat er composition touch radio's zijn die dus 4 x 20W hebben... (Verbazing moment nr1)
radio polo.JPG

Dus enkele minuten later zat ik met een schroevendraaier in de auto en nadat ik mijn radio eruit gehaald had was mijn verbazing nog groter... 4 x 25W o_O (verbazing moment nr2) Beide hebben dezelfde partnummer: 6C0035888A
radio polo 4 x 25.JPG

Heeft iemand een idee hoe dit verschil komt? 20w vs 25W?
En waarom geeft Volkswagen aan dat het systeem maar 2x20W geeft?!
Of hebben ze het software matig aangepast en is mijn vreugde van korte duur? (het is zondag avond, dus kan ook aan mijn liggen :))

Iemand informatie of ervaring?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ja ik, haha, zal het ff delen voor de anderen.

Radio is ook de composition touch
Uitgang 2x 20
Fader niet instelbaar
Ond nummer 6c0035888
Hardware 635
Software 5997
Bluetooth d260

Pin bezetting in quadlock 4 draads voor alleen voorspeakers.

Op de gok speakers en draad en pins gekocht en gaan inbouwen. Na afloop werken de speakers wel alleen geen fader, das met vcds wel op te lossen zei de vw dealer.

Ik ben er tevreden mee en de fader stoort mij niet, ik zeg gewoon doen. Kost je ongeveer 50 euro en een middag rommelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!