Composet Hifonics Zeus (16,5cm) NIEUW!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,637
2
1,037
193
Heren is er iemand die nog een leuke composet zoekt? ik heb nogsteeds een splinternieuwe set van Hifonics liggen hier deze zijn 125watt rms!!

reden van verkoop is dat ik al mn spullen van audiosystem wil gaan kopen!

set heeft ooit 165euro gekost een poos geleden, mag nu weg voor 100euro!

Audio_01-1.jpg
 
hehe ik had je een bod gedaan :cool: incl verzend kosten herriner je dat nog

en dat climat control zag dat jij orgineel eerst ook niet had maar naderhand ook gemonteerd hebt was dat moeilijk???
 
oei, dat is een zeer net prijsje! Big Grin
kheb zeker wel interesse, maar daarbij nog wel een vraagje:
weet jij of dit past op een 6r zonder adapterringen?
of ontkom je daar niet aan? :roll:

kheb namelijk m'n originele boxen een beetje naar de kloten geholpen door klooien met de instellingen en 't volume :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Je moet voor en achter adapterringen gebruiken, anders krijg je het niet passend. De orginele speaker zit namelijk een hele hoge rand aan die als opvulring fungeert.

Voor de waarde van een 40 liter tank benzine bouw ik het ook voor anderen in ;)
 
Gewoonjan, bij de 9N(3) heb je iig adapterringen nodig omdat de speaker anders tegen het raam aankomt!, of dat bij de 6n2 ook zo is weet ik niet uit mn hoofd!

echter als jij zorgt dat je een plaat MDF hebt kan ik de boel tegen vergoeding ook wel inbouwen voor je! laat maar even weten!

edit: ow zie het al tis 160km rijden, beetje veel van het goede denk ik ;) maar opsturen van de set is geen probleem!
 
Johan, ik rijd een 6R ;)
waarschijnlijk ben ik een van de jongste 6R rijders hier op 't forum, zo mogelijk niet de jongste met m'n 19 jaar :lol:
maar 160km zou inderdaad te veel van het goede worden, vandaar dat ik Bas ook vroeg of hij het op locatie ging doen XD

maar als ik even vragen mag, hoe zou het verwisselen zo snel in z'n werk gaan? :oops:
de standaard boxen los koppelen en dan de nieuwe (evt. met adapterringen) weer aankoppelen en alles terug plaatsen?

(sorry voor het lange gezeur, maar ik ben zo a-technisch als de de tering :oops: )
 
VW  6R  1.2TDI 
toch niet solderen hoop ik? :oops:
ik zit namelijk nog in een lastig pakket met m'n auto, die is namelijk voor het grootste gedeelte nog van m'n pa.. (en waarschijnlijk kun je de rest al raden) :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Gewoonjan zei:
aaah, op die manier!
maar die prijs van jou is zeer schappelijk Bas ;)
geldt die prijs ook voor op locatie? :lol:

Uhm dat ligt eraan hoe ver ik moet rijden, ik moet dan namelijk wel mn halve garage achterin de auto laden. Maar in overleg zou het kunnen. Ik vind het persoonlijk wel makkelijker om het gewoon op de zaak te doen, dan heb ik alles bij de hand.
 
@Johan Maar de tweeter kabels moeten toch ook doorgetrokken worden naar je deuren ipv meteen naar de radio. En de originele speaker kabels zul je dan ook wel niet kunnen gebruiken. Of zit ik er nu helemaal naast?. Ik heb helaas net een nieuwe compo van Hertz gekocht anders had ik jouw compo zo over willen nemen.

@Bas Wij moeten ook maar eens een vervolgafspraak maken, misschien in EHV een keer?. Ik voel nu al dat ik er niet uit ga komen, met de compo althas Stick Out Tongue . Ik heb trouwens de deurpanelen er voor af gehad en hier zit geen plastic frame in waar de speaker op zit. Gewoon een verdikking in de carrosserie waar de speaker op zit met popnagels. Daar achter zou dan het bituum moeten komen, en de adapterring. In ieder geval hoeven we niet te kloten met de deurpanelen die er schuin op moeten of iets dergelijks Stick Out Tongue

@Gewoonjan Geinig man, toen ik nog geen eigen auto had gingen mijn ouders een week op vakantie en als ze terug kwamen stond de Altea van m'n pa 30mm lager of zat er een K&N luchtfilter op Stick Out Tongue .
 
Het ligt eraan waar je de filters inbouwd, ik zelf zou ervoor kiezen deze onder het dashboard weg te werken, dan hoeft er maar 1 kabel je deuren in die naar de speakers gaan!

Enige punt is dat Gewoonjan het allemaal origineel wilt houden, dan moet je de filters dus in de deuren plaatsen en zal er er evengoed ook 1 kabel je deur uit moeten voor naar de tweeter in je a-stijlen

rechtsom of linksom, maakt dus niet zoveel uit in dit geval!
 
@ Rest en iedereen,

Die filter moet je gewoon ergens neerplaatsen, er moeten 3 speakerkabels heen, die van de tweeter, de speaker en de kabel vanaf de radio, je kunt er voor kiezen om onder het dashbord alles op te zoeken door te knippen en aan te sluiten maar dat zou ik nooit doen.

Je kunt beter in je deur de speakerkabel pakken en die als ingang gebruiken en dan van de deur naar de a stijl toe een kabeltje trekken waarbij je de filter in de deur plaatst.

@ Jeroen, in eihv??? Zou kunnen dan neem ik gewoon een lading gereedschap mee. Wil je het dan ergens op een parking doen of wat???
 
Johan, ik moet je helaas teleur stellen :cry:
ik heb het er net met m'n pa even over gehad en hij werd zo gezegd niet bepaald vrolijk toen hij dat hoorde Stick Out Tongue
ik moet dus helaas wachten met updates aan m'n polo tot ik in groningen of belgië woon, en dat is dus waarschijnlijk september :?

@ MyPoloCandy, hahaha dat is wel serieus stijl! :lol:
als ik dat zou wagen wordt ik echt gecastreerd zo'n beetje :lol:
maar ik heb nog wel plannen met de polo, al zijn 't er niet zoveel en omdat ie toch nog standaard is heb ik nog niet echt 't nut ervan ingezien om een voorstel topic aan te maken 0=)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!