Compatibiliteit instrument clusters polo 9N1

Ik heb zelf een instrument cluster met alleen een weergave van de waarschuwing lampjes, nu staat er in mijn boekje ook een digitaal(?) display. Ik zou dat ook wel willen! (Bijgevoegde foto is van internet, maar dat is wat ik nu heb dus, alleen een "schermpje" onderin de toerenteller met klok, temperatuur, verbruik etc waar ik 1 ding tegelijk kan zien).

In hoeverre is dit mogelijk? Welke moet/kan ik dan gebruiken? Liefste zoveel mogelijk plug&play, eventuele vcds codering is wel mogelijk. Ik heb binnen 25 km een hele hoop autodemontage bedrijven zitten, als ik zou weten welke ik exact kan hebben zou dat heel handig zijn! En eventueel wat er gedaan moet worden qua programmering.

(Had een topic met meerdere vragen maar leek me handig om deze toch even apart te doen want dit onderwerp verwaterde een beetje in mijn andere topic )
 

Bijlagen

  • vw-polo-mk4-9n-9n2-02-09-chrome-rings-trim-surrounds-set-new.jpg
    vw-polo-mk4-9n-9n2-02-09-chrome-rings-trim-surrounds-set-new.jpg
    25.4 KB · Weergaven: 11
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 16v 75pk 
Je zoekt een 6Q0920840 klok met FIS
niet zomaar te vinden en zeker niet goedkoop.

Linkje naar de how to
Ah das nog wel een dingetje dus! Dan kan ik dit denk ik maar beter zo laten, ik heb ook geen airco dus dan zit ik ook nog met de temperatuur sensor. Het grappige is wel dat ik over de correcte hendel beschik, volgens het boekje zou je moeten kunnen wisselen als ik het goed interpreteer. Maar ze zullen wel bedoelen als je deze hebt dan kun je wisselen? (Foto uit mijn eigen boekje genomen)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240104_215845_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240104_215845_WhatsApp.jpg
    364.7 KB · Weergaven: 5
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 16v 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!