Coming & Leaving home

werkt deze optie alleen als je in het bezit bent van een AUTO lichtschakelaar, heb die namelijk niet, wel is de verlichting zo ingesteld dat in stand “0” op contact de verlichting automatisch tot aangaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Ik weet niet of dit kan bij andere series dan de AW, maar ik heb via Vagcom zodanig ingesteld dat LHCH het altijd doet zonder dat ik hoef te seinen.
Bevalt me uitstekend.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Nee het kan ook werken door je contact uit te zetten, 1x seinen met groot licht en dan je deur te openen. Voordat je de deur dicht doet weer seinen voor leaving home te activeren. Beetje gek gezicht dit seinen, dus hebben veel leden een Ali schakelaar besteld, maar daar kan ik je niet mee verder helpen.

Leest even mee. Moet dat steeds of onthoud hij deze stand dan? Heb ook geen automatische verlichting. Of moet je dit steeds weer toepassen.
Want ik heb het niet zo op Ali bombali.

2u4375z.jpg
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Als je een regensensor zou ik er voor kiezen om een speciale kabel ertussen te zetten een auto schakelaar en dan werkt in ieder geval leaving home.

Coming home zul je naar een China schakelaar moeten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!