Coming & Leaving home op de standaard-uitvoering

msv

Lid
Allen,

Is het mogelijk om met bijvoorbeeld OBDEleven de coming&leaving home functie in te schakelen zonder speciale verlichtingspakketten?

Ik heb de standaard lichten van de 6R en vroeg mij af of dit te coderen valt?

Volkswagen  Polo 6C 2014 
Ik heb wel koplampsproeiers op de auto maar toen ik de auto kocht zat er geen Xenon in. Wat zou ik eventueel nodig hebben om dit wel in te bouwen? ch/lh?
Betreft een comfortline.

Cupra  Born - Voorheen Polo Blue GT 
Ik heb wel koplampsproeiers op de auto maar toen ik de auto kocht zat er geen Xenon in. Wat zou ik eventueel nodig hebben om dit wel in te bouwen? ch/lh?
Betreft een comfortline.

Als je geen lenskoplampen hebt is dat het 1e wat ik zou adviseren als je xenon verlichting wilt.
Volgens mij is automatische hoogteregeling in dat bouwjaar niet verplicht (correct me if I'm wrong)

Dus zoals @iichel al zei, je BCM moet de het aankunnen, dus uitlezen en controleren.
Regen/licht sensor is een pre.

Als je geen lenskoplampen hebt is dat het 1e wat ik zou adviseren als je xenon verlichting wilt.
Volgens mij is automatische hoogteregeling in dat bouwjaar niet verplicht (correct me if I'm wrong)

Dus zoals @iichel al zei, je BCM moet de het aankunnen, dus uitlezen en controleren.
Regen/licht sensor is een pre.
Oke duidelijk, maar wat als ik geen licht/regensensor heb? Kan ik het dan alsnog werkend krijgen met een andere schakelaar met een licht sensor? Van Ali bijvoorbeeld of is dit oem in te bouwen bij iemand?

De schakelaar van Ali heb ik jaren gehad in mijn 9N3, werkt met een lichtgevoelige sensor.
Als je de BT variant neemt kan je via een app alles instellen.
Kan eventueel de link opzoeken.

Voor het OEM gedeelte zal je iemand anders van het forum moeten hebben, daar het origineel in de 9N/9N3 nooit geleverd is.
Zou je mij een linkje kunnen doen van de BT-variant?

Ik heb geen 9N/9N3 he :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!