Coming/Leaving Home op de Leds

en dan ook zoals het oem geleverd wordt of met de xenon zoals een aantal de bedrading aanpassen? ;)
btw zo'n regen sensor is nog wel leuk spul! Big Grin
heb je zo ong een indicatie van de kosten? :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik denk bedrading aangepast. Heb het laten doen, niet zelf gedaan.

Totale kosten voor xenon bedoel je? Koplampen + kabelset van kufatec + 200 à 300 euro inbouwkosten. Al met al een flinke investering maar wel waard als je het aan mij vraagt :)
 
Gelukkig heb ik er geen verstand van, maar volgens mij heb je al een coming home/leaving home systeem standaard op de polo.
Bij mij heet die optie 'binnenverlichting' Die gaat aan als ik de auto ontgrendel, en uit als ik de auto op kontakt zet.
Hij gaat ook aan als ik de sleutel uit het kontakt haal en weer uit als ik de auto op slot knip.
Werkt uitstekend zonder Xenon, automatische verlichting, lichtsensor of wat dan ook

Het moet dan toch voor een beetje handige jongen met VMBO zwakstroom niet zo moeilijk zijn om deze sturing ook te gebruiken voor je verlichting? En ja, je zal wat moeten maken wat er nog niet is, maar dat probleem heeft Ferdinand Porsche ook ooit eens overwonnen.
Nogmaals: ik heb er geen verstand van en denk misschien te simpel, maar volgens mij ligt hier een uitdaging voor een handige jongen!
 
Als je alles in één keer compleet wilt kopen, de complete set. Als je ergens anders de lichtschakelaar en relais wilt halen, is enkel de kabelboom voldoende. Zelf zou ik voor de complete set gaan. Maar ja, heb geen af-fabriek Xenon dus dat zit er niet in.

Anders toch eens contact opnemen met vagtechniek?;)
Hoop dat ze ook iets voor ons kunnen betekenen net zoals voor Armo :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha ok!
xenon is inderdaad de investering wel waard ;)
maar op dat vlak ben ik al mooi voorzien :mrgreen:

bedoelde de regen sensor ;)
lijkt mij wel een mooie toevoeging namelijk:)

Voor regensensor + auto dimmende binnenspiegel heb je als eerst een geschikte voorruit nodig. Kan je zien aan de uitsparing voor de regensensor. Verder heb je regensensor en spiegel (ebay) nodig en bekabeling (kufatec) en kapjes waar de regensensor in komt te zitten.

Het is zeker een mooie toevoeging maar je bent uiteindelijk meer kwijt dan als je het fabriek af had besteld. Zelf heb ik de keus niet gehad ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!