coming home licht.

Martien

Premium lid
475
170
70
Heyhey

Ik heb nu bijna een week iichells automatische lichtkabels erin zitten en het werkt perfect.
Wat al bekend was is dat je met ch eerst met groot licht moet seinen wat natuurlijk omslachtig is en er niet uit ziet, dit moet toch ook automatisch kunnen.
ergens een signaal afpakken en doorsturen eventueel dmv een relais of tijdrelais.

heeft iemand dit al geprobeerd toevallig?

-------------------------------------------------
Edit: Ik heb eens na liggen denken, een relais met timer die schakelt op het contact signaal zou moeten werken.Met een paar kabels trekken naar de ch lichten.
Maar toen bedacht ik mij dat dat een beetje vervelend zou zijn omdat de ch lichten ook bij daglicht zouden gaan branden.

Is dit op te lossen door op een of andere manier de lichtsensor bij de relais te betrekken???
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!