Coming home/Leaving home module ingebouwd

Deze week heb ik in mijn Polo 6r een module in laten bouwen om eindelijk leaving home te kunnen gebruiken!
Het gaat om de inmiddels wel bekende set van kufatec:

Wiring Coming home / Leaving home - Harness - VW Polo 6R-

Je krijgt bij deze set een nieuwe schakelaar met de AUTO stand, deze is noodzakelijk om alles werkend te krijgen, middels de bijgeleverde kabelboom worden alle functies met elkaar verbonden zoals o.a. de regensensor.
De set is helaas niet plug & play anders had ik het misschien zelf wel kunnen doen. Nadat alles is geinstalleerd moet je nog even met VCDS de nieuwe schakelaar coderen.

Als ik nu de auto met de afstandsbediening ontgrendel en ik heb de schakelaar op AUTO staan gaan alle lichten voor en achter aan mits het donker genoeg is. Je moet wel af fabriek xenon hebben om deze set te kunnen gebruiken.

Heb ook wat foto's gemaakt:







Misschien dat iemand er nog iets aan heeft, ik vond het de moeite waard om het te delen.
Bij deze ook: Maik nog bedankt he ;)
 
Koningshuis, je meldt dat je er een schakelaar met autostand en lichtsensor bij krijgt. Betekent dit dat de auto-stand vervolgens ook functioneert? Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan de coming-/leaving-home functie...
 
Koningshuis, je meldt dat je er een schakelaar met autostand en lichtsensor bij krijgt. Betekent dit dat de auto-stand vervolgens ook functioneert? Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan de coming-/leaving-home functie...

Je regensensor gaat door deze kabelboom ook functioneren als lichtsensor, dus ja de auto stand werkt zeker wel.

En @marcels, gezien de reactie van Maik en een zinnetje in de tekst van Koningshuis, heeft Maik het ingebouwd;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Klinkt goed allemaal en gezien de prijs is dit iets wat ik heel graag zou willen in mijn Polo. Durf het alleen niet aan om zelf te gaan knutselen. Iemand tips waar/door wie dit te laten doen? Of iemand die dit (evt tegen vergoeding of voor een goede fles whiskey oid) zou willen doen?
 
Klinkt goed allemaal en gezien de prijs is dit iets wat ik heel graag zou willen in mijn Polo. Durf het alleen niet aan om zelf te gaan knutselen. Iemand tips waar/door wie dit te laten doen? Of iemand die dit (evt tegen vergoeding of voor een goede fles whiskey oid) zou willen doen?

Vraag eens na bij VAGtechniek in Nuenen.
Volgens mij doen ze het daar voor een zeer redelijke prijs.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!