comfortline 1.0 tsi 2019

excuus had deze eerst gepost dacht daarna dat bij andere misschien meer toepasselijker was.

in bijlage is mijn infotainment systeem, auto is een comfortline maar zonder navigatie. Vroeg me af of ik ook via laptop en usb kabel navigatie erop kan krijgen? Heb ook een uitlees programma tot beschikking.
 

Bijlagen

  • volkswagen-polo-infotainment-system.jpg
    volkswagen-polo-infotainment-system.jpg
    60.2 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
Indd veel beter dan de standaard navi van de polo
Ja, gebruik altijd Google Maps. Ook als op vakantie ga, nooit de navigatie van de auto. Rit naar Kroatië ben ik kleine 100MB kwijt, altijd real life informatie, super handig!

Wel een nadeel in de Polo, is dat je je telefoon altijd moet verbinden met een kabel, helaas kan het niet draadloos.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ja, gebruik altijd Google Maps. Ook als op vakantie ga, nooit de navigatie van de auto. Rit naar Kroatië ben ik kleine 100MB kwijt, altijd real life informatie, super handig!

Wel een nadeel in de Polo, is dat je je telefoon altijd moet verbinden met een kabel, helaas kan het niet draadloos.
ja precies dit, was benieuwd of ik zonder mobiel geconnect (kabel of zonder) navi erop kon zetten.. misschien via OBD. Weet dat dit wel kon bij mn vorige peugeot. maar deze systeem is nieuw voor me, hoopte dat het ook hierbij kon. of er misschien een manier is om in de infosysteem de factory settings aan te passen, zou ook handig zijn. daarop kan je volgens mij aanzetten om navi via usb te lezen.
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
ja precies dit, was benieuwd of ik zonder mobiel geconnect (kabel of zonder) navi erop kon zetten.. misschien via OBD. Weet dat dit wel kon bij mn vorige peugeot. maar deze systeem is nieuw voor me, hoopte dat het ook hierbij kon. of er misschien een manier is om in de infosysteem de factory settings aan te passen, zou ook handig zijn. daarop kan je volgens mij aanzetten om navi via usb te lezen.
Ja dat zou super zijn. Volgens mij is er wel een draadloos kastje (Android of Apple) die je in je USB poort kan doen, en zo draadloos kan verbinden met je mobiel. Maar hoe of wat? Misschien dat iemand anders hier op forum weet hoe dit heet?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ja dat zou super zijn. Volgens mij is er wel een draadloos kastje (Android of Apple) die je in je USB poort kan doen, en zo draadloos kan verbinden met je mobiel. Maar hoe of wat? Misschien dat iemand anders hier op forum weet hoe dit heet?
ga er komende weekend mee aan de slag... is nu erg druk met werk haha. volgens mij bedoel je de dongle, vind 40 euro best prijzig ervoor. vooral dat je niet 100% zeker weet of die het gaat doen.
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
heb het trouwens werkend gekregen, maar via de usb kabel en een andere apk'tje gedownload te hebben. ziet er helaas allerminst soepel uit, er veel vertraging en soms valt die uit. snap niet waarom ze de 'oude' navi niet erin pleuren, alleen tegen belachelijke meerprijs helaas. zal verder uitzoeken wat best werkt. Anders los tomtom halen, vind trouwens wel jammer dat android auto sygic niet ondersteund.
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!