Coen's Polo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maik zei:
Het is orgineel volkswagen wagen spul ( Votex ) dus de pasvorm lijkt me goed. Zit nog nieuw in de doos. En voor een foto moet je even in Johan's topic kijken die heeft ook een votex spoiler of wou je er 1 van hoe die nu is?

Verder zou ik er 75euro voor willen hebben

Ik denk dat we dan tot een deal kunnen komen.. ga ik ff die foto bekijken :)

Dus hij is van PUR.. Polyurethaan..??
Als t niet teveel moeite is zou ik van het daadwerkelijke product wel een foto willen zien :eek:
 
yup

moest em meer verlaagd zijn zoud properder zijn

is omdat 4 cm niet voldoende is e verlagen heb dat bij de mijne ook en heb dus de skirts rondom besteld ma ben nog aant twijfelen om alles eraf te doen en gewoon schroefset te kopen omdat je hem dan veel lager kunt leggen en de kastjes zitten dan ook voller zeker achterraan met 4cm nog serieuse opening e ...

foto's al van velgen ?

ciao
 
Ik had eens wat fotootjes gemaakt in het donker.. dan vind ik mijn wielen er mooi onder staan :). Overdag vind ik de kleur wat te helder.. had ze liever wat viezer/grauwe/grijzer van kleur gehad..

Foto6FRLOHEG-1.jpg


FotoNSWQRXNV-1.jpg
 
Maik zei:
Ik verwacht een update een deze dagen ;) veel plezier met je nieuwe spoiler ! :)
Jaaah komt goed hoor.. gaat wel iets langer duren..

Ik had m vandaag even wat voorbewerkt en opgehangen.. ding de cabine in.. Dus ik lekker een laagje nat-in-nat erop. Zie ik daar een deuk zitten op de spoiler. Dus ik wou m er gelijk weer uit rijden. En grondverf erop en blokken.. maar dat is een originele deuk.. (van het maken van dat ding) want aan de andere kant zat er precies op dezelfde plaats een.. Die veil alleen niet echt op.

Dus ik denk dat spuit ik m ook maar gelijk af. Dus ik de basecoat erop en blank erop. Maar ik vind m toch wel lelijk zo :+. Dus ik denk dat ik m er ff uit blok wat schuurfiller erop en weer overnieuw de cabine in met dat ding :+. Zaten ook barsten in maar daar zie je niks meer van. In de nat-in-nat zag je er nog wel wat van maar toen ze afgelakt waren niet meer :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!