Coen's Polo

Status
Niet open voor verdere reacties.
FotoV3PS7KYB-1.jpg

FotoWNDEVQUK-1.jpg

FotoP8IJT4ID-1.jpg

FotoWQ4FDCRJ-1.jpg

FotoHEVQPEZ8-1.jpg




Dus nu nog verlagen en andere wielen en dan is ie klaar zeg maar :)
 
hehe jaah dat mss wel maarjah..

er zijn wel een paar dingetjes die ik overnieuw in de blanke lak wil opzich.. namelijk mijn spiegelkapjes.. en motorkap en op de bovenbouw van mijn deur die kapjes ter hoogte van de b-stijl.

Die had ik ff "supersnel" gespoten.. maar de grondverf had toch neit echt de kans gehad om goed genoed uit te werken.. en dus miest ie daar ook wat glans Stick Out Tongue dus die wil ik ff overnieuw blanken Stick Out Tongue
 
Wielletjes eronder en veertjes eronder..
FotoWZ4SIYWA-1.jpg


ff gauw een foto.. zal m van de week wel eens wassen en een wat nettere foto maken.

Ik vind die 17" mss toch net wat te klein.. Zo van dichtbij vind ik het niet zo super. Van verderweg echter vind ik het wel weer heel mooi :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!