codering Polo 6R Team raammotor passagierszijde

goede avond polo fanaten.

Kan iemand me helpen aan de juiste codering van een Polo 6R p=bijrijderskant?

De auto heeft daar ooit schade gehad en de raam schakelaar reageert precies andersom. Dus omlaag is omhoog en andersom.
Erg irritant dus ik wil het graag herstellen maar er is niks over te vinden

de huidige codering is 020000

groetjes BasVal
 

Bijlagen

  • Polo6R fout.JPG
    Polo6R fout.JPG
    57.5 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 6R Team  1.4 16V 
toevallig heb ik een VCDS achterin mn auto liggen, ik kan vanavond even kijken? waar moet ik precies kijken? in welke modules?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
hey Catunambu,

zou top zijn als dat lukt, als je kijkt in module 9 Central Electrics en dan Coding dan kun je uit dat dropdown menu de TSG_BT (beifahrer Tuhr) selecteren en naar de coding kijken.

die 020000 zal bij jou wel wat anders zijn en ik ben ook wel benieuwd naar de long coding die er bij jou onder zit.

Heb je ook electrische ramen en electrische en verwarmde spiegels?

alvast dank voor je hulp!
 
Volkswagen  Polo 6R Team  1.4 16V 
heb inderdaad elektrische ramen en spiegelverwarming.

Ik zet in mn agenda dat ik even moet kiek'n!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: BasVal
Deze coding zie ik staan:
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    2.8 MB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
helaas pindakaas, out of range krijg ik.

kun je naar de long coding kijken voor me svp? staat daar uitleg bij bit 0 tm 7?
 

Bijlagen

  • long coding.JPG
    long coding.JPG
    58.5 KB · Weergaven: 8
  • coding fout polo.JPG
    coding fout polo.JPG
    71.7 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo 6R Team  1.4 16V 
dankjewel Joost, ik denk het inderdaad ook....... hij pikt geen enkele codering en als ik de afbeeldingen bekijk dan zit ook de connector van mijn motor op een andere plaats dan bij alle Polo motoren......
 
Volkswagen  Polo 6R Team  1.4 16V 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!