Climatronic bediening met zwart/wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden:
Climatronic bediening voor de Polo 6R met zwart/wit scherm (6R0907044H)
Gaat weg ivm verkoop auto
Vraagprijs: € 70
IMG_20160829_194223.jpg IMG_20160829_194234.jpg

Dit is toevallig. Ik zit er net over na te denken om ook zo een zwart witte in te bouwen. Alleen zie ik ze op internet nieuw voor 70 euro. Dus die vraagprijs is niet helemaal realistisch. Weet 1 van jullie trouwens of er ergens een handleiding is waar duidelijk aangegeven staat hoe je zo een dingt vervangt met een nieuwe?

mvg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
@BVS Deze unit is zo om te wisselen met de blauwe unit. Afgelopen zaterdag mijn blauwe ook weer terug gezet (5 min werk).
  • Omlijsting radio verwijderen
  • Omlijsting climatronic verwijderen
  • 2 schroeven onder de climatronic verwijderen
  • 2 stekkers uit de climatronic halen
  • Omgekeerde volgorde om alles weer in elkaar te zetten.
Eventueel kan ik je ook wel helpen als je hem komt ophalen.

@NelinhoMarinus: ik kan ze op internet niet nieuw voor deze prijs vinden. Meeste zijn ebay met ook een prijs van €70 en de enige nieuwe kan vinden is deze: http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/other/oem-6r0907044h-climatronic-clima-control-unit/ voor € 180
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
@BVS Deze unit is zo om te wisselen met de blauwe unit. Afgelopen zaterdag mijn blauwe ook weer terug gezet (5 min werk).
  • Omlijsting radio verwijderen
  • Omlijsting climatronic verwijderen
  • 2 schroeven onder de climatronic verwijderen
  • 2 stekkers uit de climatronic halen
  • Omgekeerde volgorde om alles weer in elkaar te zetten.
Eventueel kan ik je ook wel helpen als je hem komt ophalen.

@NelinhoMarinus: ik kan ze op internet niet nieuw voor deze prijs vinden. Meeste zijn ebay met ook een prijs van €70 en de enige nieuwe kan vinden is deze: http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/other/oem-6r0907044h-climatronic-clima-control-unit/ voor € 180

Je hebt gelijk. Ik heb verkeerd gekeken. Dat ging inderdaad om gebruikte units. Jouw vraagprijs is dus wel realistisch. Je woont voor mij in ieder geval te ver dus ik zal em helaas niet op komen halen. Wel heel erg bedankt voor de uitleg over hoe je ze omwisselt!

Groetjes!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!