climate control in display RNS 310

Hoi,

ik lees op diverse sites dat de climate control ook zichtbaar zou moeten zijn op de RNS310.
Bij mij is dat niet zo.... is dit iets wat ingeprogrammeerd moet worden ?

iemand een idee.

bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Ja ik heb het inderdaad net gezien op het vw-forum van een Golf 6. Werkt zo te zien alleen met climatronic. Als het op de Polo 6R gaat werken weet ik nog niet zo. De Polo 6r heeft de clima op de comfort-bus terwijl de navi op de media-bus zit. Dat gaat in elk geval een kwestie van trail and error worden.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Bedankt voor jullie reacties

Nou zit ik net met vcds te snuffelen in de instellingen en zie dat de instelling op Climatic staat ipv Climatronic.
kan dit het 'probleem' zijn waardoor ik het niet zie.

Overigens heb ik op mn climate control wel een schermpje. fan speed, temp en ac/auto geeft het nu weer

Kan ik dit zomaar aanpassen ?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Bedankt voor jullie reacties

Nou zit ik net met vcds te snuffelen in de instellingen en zie dat de instelling op Climatic staat ipv Climatronic.
kan dit het 'probleem' zijn waardoor ik het niet zie.

Overigens heb ik op mn climate control wel een schermpje. fan speed, temp en ac/auto geeft het nu weer

Kan ik dit zomaar aanpassen ?

Het je draai knoppen of een display met drukknoppen?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!