CleeHee :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 op 18..... Hmmm Dan heb je zeker 100 op de CC gereden of niet?
Nou me auto heeft nu al heel nederland gehad. Van Groningen tot aan Antwerpen. 3500km`s and still going.
Wat ik overigens sinds de 2e dag heb en eigenlijk met de dag erger wordt is dat mijn stoel aan het kraken/piepen is. Moet ik toch maar voor langs de dealer. Ik meende het hier ergens al gelezen te hebben dat het een euveltje was?
 
Nou Boys, gister weer uit het ziekenhuis.
Wat last van me arm door de airbag.
Bochtje te hard in tegen de stoep en vervolgens 2 bomen...
Foto`s spreken meer dan woorden. Ik heb me les wel geleerd...
Zal wel een total loss worden ondanks dat hij maar 5 weken oud en 8k km erop heeft :(
Zat met me 2 neven erin en alle 3 zonder 1 schram eruit... Leger engeltjes waren erbij denk ik zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dm.jpg

Fm.jpg
 
Heren bedankt!
Ging redelijk hard, de politie vroeg me dat ook al. Ik zei, ik denk dat ik iets harder dan 50 reed..
Naja ben super blij dat ik het jullie iig nog kan na vertellen.

Ik zal kijken heb voor nu geen idee wat voor auto ik wil, misschien weer een GTI.
Heb voor nu een Renault Clio.... Man man man, die wordt het iig NIET! haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!