CleeHee :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey boys,

Nog steeds ziektewet, last van me rug ook. Fysio doet haar best, maar gaat nog niet hoe het moet gaan.
Ben minder op de pc. Nog steeds veel discovery en national geographic en omdat ik toch zeeën van tijd heb ook maar wat series gaan kijken(The Walking Dead voor de mensen die ook series kijken)

Ik beweeg me nog steeds voort in de BMW, rijdt opzich wel lekker. Nog niet echt bezig gehouden met een nieuwe auto. Doe ik wel als ik weer aan het werk ben.

Ik ben in contact gekomen met de opkoper van MIJN(Snik Snik) Polo.
Heb vandaag een paar foto`s gemaakt en dacht die deel ik ff met jullie.





Auto wordt dus helemaal opgelapt en gerepareerd.
De Polo staat gewoon in Utrecht(waar ik dus woon), dus zal er wel vaker langs gaan.
De hersteller heeft gezegt dat als de Polo weer klaar is ik er een rondje in mag rijden. Dat is toch echt wel super Big GrinBig Grin en heeft ook me dag weer een beetje beter gemaakt haha.
 
Hahaha topper ...eh.. maar nu snap ik ook waar al die spullen naar toe gaan hij heeft toch het een en ander nodig
animaatjes-lachen-88525.gif
 
CleeHee, leuk dat je even laat horen hoe het gaat! Jammer alleen te horen dat het nog niet echt geweldig gaat :-( Beterschap in ieder geval!

Leuk dat je je auto hebt gevonden. Kun je iets zeggen over je verwachting: gaat dit een auto worden die zelf zou kopen, of juist eentje waar je verre van zou willen blijven?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ja is lastig, ben er nog helemaal verliefd op.
Maar denk zelf. Een auto die je total hebt gereden, die er daarna weer helemaal tiptop uit ziet.
Ik denk niet dat ik met hetzelfde fijne gevoel in zou rijden dan ervoor.

Haha en als het goed is koopt die man alles gewoon bij de dealer... (Hoop ik dan he!)
 
Nou de GTI is weer helemaal opgelapt en staat te koop (is niet mijn auto meer en ook niet mijn advertentie)
Marktplaats.nl - Tekoop vw polo GTI 1.4 TSI/ 180PK 7-DSG 5drs - Volkswagen

Inmiddels gaat het met mij weer de betere kant op.
Helaas nog wel wat last van me rug.

Heb ook weer een nieuwe auto.
In de vorm van een Golf 7, highline, executive, tsi inclusief DRAAI:)evil:)ramen achterin. Foutjeeee bedankt hahaha
Toch gekozen voor iets meer ruimte dan wat ik in de Polo had.

De BMW is me oude auto (was leuk zo met de sneeuw)
En de Golf me nieuwe km vreter

 
Hey Djaggo!
Ja als je weet wat ermee gebeurd is niet. Maar goed ik wens meneer heel veel succes met de verkoop.

Ja ik wil er wel nog wat dingen aandoen, maar wat weet ik nog niet. Heb em pas een weekj :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!