Voorstellen CityAlmere

Hierbij stel ik mijzelf eindelijk voor op het MyPolo.nl Forum.
12 December 2020 ben ik eigenaar geworden van een Polo 9N3 (mijn eerste auto) , sindsdien kijk ik bijna dagelijks op het forum.

Dit komt voornamelijk door de meerdere problemen die ik nu (al) heb gehad met mijn lieve polo'tje. Zo heb ik er 4 dagen in mogen rijden en stond hij 3 weken bij de garage..
Ik zal dus in de aankomende dagen nog wat posts plaatsen met de dingen waar ik nu tegen aan loop.

Alvast bedankt! (voor alles)
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 55 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
Welkom! Balen van je polo!
Wat mankeert er allemaal aan, dat hij nu zo lang bij de garage is?
Hij was van 16-12 tot 8-01 bij de garage. Toen ik hem kocht was de motor pas vervangen. dus zouden er nog 'kinderziektes' kunnen komen volgens hun. Dat was inderdaad zo ochtends voor het stoplicht sloeg hij toen af en ging hij stotteren, alsof je net je rijbewijs hebt en je de koppeling niet goed doet. (dit was toen niet van toepassing haha ....)
hij zou later die week gaan vanwege het deurslot links dat ik niet open krijg vanaf buiten, was ik pas achter kwam toen ik betaald had. als je de centrale deurvergrendeling indrukt vanuit de knop in de auto gaat de bestuurdersdeur ook weer open.

hun monteur had net corona gekregen dus dat koste een paar dagen en vervolgens kwam de storing die ik had niet meer naar boven. uiteindelijk wel en had de garage onderdelen besteld, dus dat koste ook weer tijd. vlak voor kerst hadden ze de onderdelen vervangen en was het probleem nog niet weg, dus lag had aan de motor (Deze was gewoon niet goed) dus zij kregen een 'nieuwe' van de leverancier. Dit duurde weer een week, en die is er vlak voor oudejaarsdag ingezet. en toen hadden ze weer vrij de monteurs dus kon ik hem die maandag erop halen.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 55 pk 
Maar mijn eigen auto terug, slaat hij vervolgens elke keer af in zijn achteruit en was de linker deur nog niet gemaakt. weer terug, afslaan van de auto was kortsluiting en was snel opgelost. Een week later brand het motor lampje weer terwijl ik 100KM/H rij op de snelweg, snel uitgelezen problemen met de katalysator. P0420
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 55 pk 
Hij was van 16-12 tot 8-01 bij de garage. Toen ik hem kocht was de motor pas vervangen. dus zouden er nog 'kinderziektes' kunnen komen volgens hun. Dat was inderdaad zo s'ochtends voor het stoplicht sloeg hij toen af en ging hij stotteren, alsof je net je rijbewijs hebt en je de koppeling niet goed doet. (dit was toen niet van toepassing haha ....) hij zou later die week gaan vanwegen het deurslot links dat ik niet open krijg vanaf buiten, was ik pas achter kwam toen ik betaald had. als je de centrale deurvergrendeling indrukt vanuit de knop in de auto gaat de bestuurdersdeur ook weer open. hun monteur had net corona gekregen dus dat koste een paar dagen en vervolgens kwam de storing die ik had niet meer naar boven. uiteindelijk wel en had de garage onderdelen besteld, dus dat koste ook weer tijd. vlak voor kerst hadden ze de onderdelen vervangen en was het probleem nog niet weg, dus lag had aan de motor (Deze was gewoon niet goed) dus zij kregen een 'nieuwe' van de leverancier. Dit duurde weer een week, en die is er vlak voor oudejaarsdag ingezet. en toen hadden ze weer vrij de monteurs dus kon ik hem die maandag erop halen.
Oke pff je hebt een lange adem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: MaartenAW en Cityalmere
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!