Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Het was 378 om precies te zijn,

-lampje
- olie
- dichting carterstop
- oliefilter
- vloeistof ruitensproeiers
- set remblokken voor
- eco bijdrage
- werkuren

Niet zo gek veel, enkel remblokken, maar die zijn dan ook wel prijzig

Middag valt het wel mee, maar alle kleine dingen opgeteld geeft aan het einde altijd wel een groot bedrag waarvan je schrikt lol
 
Hier ben ik weer.! dit is wel één van de mindere update's helaas :-(. foto's zeggen meer of 1000 woorden

Zo heb ik mijn polo een week of 3 terug gevonden op de parking

enegeguq.jpg


6ena7u3y.jpg

a2u7yheh.jpg

my5a5eme.jpg

ju3eju2u.jpg

erupu9an.jpg
 
Das een heel dikke downdate. :(
Wie doet nu zoiets... Een gedacht van wie dat het geweest is?

Mensen moeten leer van andermans zaken af te blijven. Wat je zelf niet graag hebt, doe je een ander ook niet aan!

Zal wel door de grondlak afzijn neem ik aan?
Hopelijk krijg je het geregeld (verzekering,...).
Bekijk het positief, je kan nu evt je wagen in een andere kleur zetten.
Plastidip is evt ook een goedkoper alternatief :)
 
jammer van de downdate, je bent al bang tegenwoordig als je je auto op de parking moet laten staan, je weet nooit wat je gaat terug vinden of niks terug vindt.
gelukkig dekt de verzekering alles, en wordt de downdate omgezet in een update ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!