Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R BMT van citroene / mening gevraagd !!

[resize=600:1yc8r7af]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/400292_10151168176680401_320361301_n.jpg[/resize:1yc8r7af]
Schande!!!!
 
Re: Polo 6R BMT van citroene / mening gevraagd !!

citroene, respect voor alles wat je al hebt gedaan met je Polo! Ziet er erg goed uit!
Maar ...
inderdaad, ik heb het virus zwaar te pakken :(. ik denk nog enkel velgen en dan is ie klaar.
Dat zei je volgens mij ook voordat je naar A'dam ging om het Highline-interieur op te halen... Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Na veel wikken en wegen toch de volgende producten kunnen bestellen bij carclean.nl

All Purpose Cleaner (APC) - 3780ml
Iron.X Cleaner - 500ml
DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition
Ibrido Hybrid Wax - 200ml
Peluche Verde Trio
Monello Wash & Clay Set
Edgeless Soft Foam Hand Applicator
Peluche Bianco - 45x65cm

en nu ik toch bezig was met euro's uit te geven heb ik een setje oem led-kentekenverlichting besteld
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!