Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R van citroene(hulp gezocht)

Als alternatiefje (mij maakt het niet uit): Het kan ook bij mij op het werk. Dan heb je ook speciaal gereedschap bij de hand mocht het nodig zijn, en een VAG-Computer mocht er ondanks alles toch storing optreden.
 
Re: Polo 6R van citroene(hulp gezocht)

okey, het dashboard is toegekomen. ik natuurlijk heel blij en maak rustig het pakje open. en éénmaal open zag ik enorm diepe krassen ter hoogste van het stuurkolom :shock: , ik meteen een mailtje naar de verkoper gestuurd en enkele minuten later kreeg ik te horen dat het bij hun in perfecte staat is vertrokken en dat het dus tijdens transport moet gebeurd zijn. wat dus dikke bullsh*t is.
[resize=600:2qarmoan]http://users.telenet.be/Citroene/dash/_MG_4655%20%28Kopie%29.jpg[/resize:2qarmoan]

kent er iemand hier een bedrijf die dashboards kan repareren ??
 
Re: Polo 6R van citroene(hulp gezocht)

Dit is wel erg diep vrees ik. Lichte beschadigingen kun je weg halen met een verfafbrander. Kijk wel uit dat je m niet te lang op 1 plek houdt. Suc6.

Mzzl, Guido.
 
Re: Polo 6R van citroene(hulp gezocht)

citroene zei:
we kunnen er een howto van maken voor op mypolo ?
Dan ben je wel langer bezig om bij elke stap foto's te maken ;)
Maar mijn zege heb je om het te doen!! :mrgreen:

@HakanC:
Mochten ze iets vergeten zijn, dan zien ze dat alsnog snel genoeg :lol:

@citroene:

Ai, heb je geen fotos van je dash voordat het verzonden word, of zoals je het gekocht hebt?
Achteraf is het altijd makkelijk zeggen dat er geen schade aan zat! :(

Wel erg zonde, en hopen dat het goed komt! :)
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Polo 6R van citroene(hulp gezocht)

hallo Citroene ik denk dat het helaas een nieuw dashboard word je stoort je later er aan als je het heb ingebouwd en dan heb je all het werk voor niks gedaan :( :cry:

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!