Chup's Polo BM met Borbet LV5 17"

Ola,

Heb al eens lopen rondneuzen hier en nu toch maar een account aangemaakt :). Sinds 2,5 maand rijd ik ook met een Polo, de 1.2TDI Bluemotion. Hiervoor een Alfa 145 uit 1998 en een Peugeot 205 uit 1998 gehad, dus dit is wel even een verschil! Big Grin

Mijn Polo:
- Executive Plus pakket
- Multimedia aansluitbox
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Climatronic
- 17" Borbet LV5 velgen

Pic's:
polo1q-1.jpg


polo2a-1.jpg


En ik zat eerst te twijfelen over deze velgen onder een zwarte auto.. Maar my oh my.. Stick Out Tongue

Het bluemotion logo heb ik trouwens eraf gehaald, voorkant is veeeel strakker zo :) .
 
Bas zei:
Welkom hier!! heb je al medicijnen tegen het polo-virus??

Heb je nog plannen voor de polo??

Chupkes welkom op het forum
mooie polo heb je en de velgen staan er goed onder ;)

Bas er is geen medicijn voor die ziekte of virus
mooi sjaaltje heb je om ;)

groeten ger
 
Geen medicijn?? Gelukkig maar!

En dat is geen sjaaltje maar onze scouting-das ;)

@ chupkes: idee:

* Verlagen
* H7 koplampen
* Pedalenverlichting
* Highline ondergrille
 
Kolere, was me toch helemaal vergeten dat ik hier gepost had :roll:

Maarre, thanks allemaal! Dat Polo virus is binnen inderdaad ;) . Ik heb vooralsnog niet echt plannen, het is een leasebak, dus al te veel mag ik er niet mee doen. Ik wil de achterkant echter nog wel verlagen, om dit op gelijke hoogte te krijgen met de voorkant. Net ff wat strakker :) .

Hoe zit dat met die pedalenverlichting? Wat moet ik me daarbij voorstellen? En H7 lampen.. Wat scheelt dat met de huidige?
 
Hehehe welcome infected member!!! :twisted:

De voetverlichting is een how to van die Ger heeft gemaakt, ik vind het wel mooi hele,aal icm de pedaalset van 25,- origineel, maarrrr daar gaat het virus al weer verder, you better get awake
 
chupkes zei:
En H7 lampen.. Wat scheelt dat met de huidige?

Licht. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

even serieus, die koplampen die standaard in de BM zitten kan echt niet, je kunt er nog beter een paar kaarsen in stoppen. Totaal geen lichtopbrengst. Met H7 koplampen is dat al een heel stuk beter in combinatie met bv Philips Xtreme power halogeen lampen (is mij verteld dat deze lampen van philips echt goed zijn). Of je gooit er xenon in.

Verder een mooie bak hoor, lekker strak met die zwarte velgen. Zoals Bas al voorstelde, een highline ondergrille met zo'n chromen strip zal inderdaad heel goed afsteken op dat zwart.
 
Lol, echt waar joh? Licht? :lol:

Maar ik vond de lichtopbrengst eigenlijk al erg goed haha. Ik kom natuurlijk uit een aftandse peugeot 205 :roll: .

Helaas krijg ik morgen m'n winterbanden, met de originele velgen >.<. Wel bewust voor gekozen, het lijkt me niet leuk om om deze velgen sneeuwkettingen te moeten leggen :roll: .

Staan er trouwens ergens foto's van die voetverlichting?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!